Aviseringar
Rensa alla

TruE LovE


Ämnesstartare

Jag har hittat den sanna kärleken!Så lycklig så jag gråter!Igår hade vi nog den bästa natten i våra liv(nej vi hade inte sex men nästan[blush])kl.8 på morgonen ligger jag i hennes säng och kramas,då ringer min pappa och undrar vart jag är?Mina föräldrar hade inte uppfattat att jag skulle sova över hos henne?!

2 frågor:

1,vilken uppfattningsförmåga har man om man inte fattar att jag ska sova över om jag ksa träffa henne kl.8 på kvällen och sen trodde dom att "jag skulle komma hem mitt i natten" o sen gå tillbaka nästa dag?![tard]

och min main fråga:2,när vi har träffats och varit med varandra skakar jag, jag är så jävla kär så jag skakar,har detta hänt någon annan?vill veta![love]


   
Citera

*Avundsjuk*


   
SvaraCitera

+hon kommer dumpa dig förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig.


   
SvaraCitera

Hon kommer hitta någon bättre inom en snar framtid nu när hon börjat utforska penis lite längre.


   
SvaraCitera

Tözen:

*Avundsjuk*


   
SvaraCitera

hon kommer ändå att dumpa dig[party]


   
SvaraCitera

Fint. [cute]
Kärlek är mysigt och bra.


   
SvaraCitera

JackSilver:

1,vilken uppfattningsförmåga har man om man inte fattar att jag ska sova över om jag ska träffa henne kl.8 på kvällen och sen trodde dom att "jag skulle komma hem mitt i natten" o sen gå tillbaka nästa dag?![tard]

Du är 16, de vill inte att du ska knulla, såklart förväntar de sig inte att du ska sova över [rolleyes]


   
SvaraCitera

Grattis!


   
SvaraCitera

Crap, we've lost yet another one [zzz]


   
SvaraCitera

JackSilver:

och min main fråga:2,när vi har träffats och varit med varandra skakar jag, jag är så jävla kär så jag skakar,har detta hänt någon annan?vill veta!

Kåthet[party]


   
SvaraCitera

JackSilver:

o sen gå tillbaka nästa dag?![tard]

De trodde det inte, de sa bara så för de glömde dig igår.

JackSilver:

och min main fråga:2,när vi har träffats och varit med varandra skakar jag, jag är så jävla kär så jag skakar,har detta hänt någon annan?vill veta![love]

Det går över. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

First you love all about her and feel so happy

Then you start hating all about her

Then if you still are with her and married her. Then you have the true love.

Kom inte ihåg vad han hette.


   
SvaraCitera

Låter lite naivt. Men lycka till.


   
SvaraCitera