Aviseringar
Rensa alla

Trump eller Clinton


Även hans fru Melenia kan bli ett bra ansikte utåt för USA.  Hjärta

nguoi-vo-sieu-mau-cua-donald-trump-toi-s


   
SvaraCitera

throtnir:
http://thinkprogress.org/politics/2016/08/04/3804985/7-terrifying-things-donald-trump-publicly-said-nuclear-weapons/
http://www.mediaite.com/online/donald-trump-wont-stop-joking-about-banging-his-daughter/

En röst på Trump är en röst på rasism, antivetenskap, kvinnofientlighet och potentiellt kärnvapenkrig. Kanske framförallt på en slemgubbe som vill ha sex med sin egen dotter. Känns som att man måste välja Clinton.

En röst på Crocked är en röst på Wall Street och krig.


   
SvaraCitera

vet inte vem jag ska tycka om längre, först hörde man skit om trump och nu har ännu mer skit kommit fram om clinton.


   
SvaraCitera

Clinton är en obehaglig lögnare. Trump en okunnig narcissist. Båda är olämpliga presidenter men ingen lär göra allt för stor skada. Hade nog ändå valt Clinton med förhoppningen att hon pga sin tid som utrikesminister åtminstone lärt sig lite av sina misstag.


   
SvaraCitera

Trump utan tvekan. Visst, han har begått lite grodor, även om jag personligen inte tycker de var mycket att hetsa upp sig över, men det är 3 månader kvar till valet och innan dess kommer IS att ha begått ett nytt terrordåd.

Niklas: Hade nog ändå valt Clinton med förhoppningen att hon pga sin tid som utrikesminister åtminstone lärt sig lite av sina misstag.

Med tanke på att ett av hennes vallöften är att ge alla illegala invandrare amnesti inom 100 dagar så tro jag knappast det.


   
SvaraCitera

Axelinaaas: Häldre

:$

mm trump om jag måste välja, hellre han än Killary


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

:$

mm trump om jag måste välja, hellre han än Killary

Men om Trump vinner kommer han bli osams med Ryssland och kina tror jag vilket kommer innebära världskrig, vilket i sin del leder till att en atombomb släpps och jorden går under så F*** trump


   
SvaraCitera

Snällasvara:

Men om Trump vinner kommer han bli osams med Ryssland och kina tror jag vilket kommer innebära världskrig, vilket i sin del leder till att en atombomb släpps och jorden går under så F*** trump

huh? trump är väl den enda amerikanska presidentkandidaten som INTE dissar putin Skeptisk


   
SvaraCitera

Läs mina inlägg om Clinton.
Mer bevis för hennes smutsiga affärer kommer för er som är intresserade. 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Tror Trump vinner, särskilt efter skandalen om Clinton. WL sa att dom även har mera "skvaller" om henne. Dom kommer antagligen släppa dom några dagra innan valet så trump vinner.
Häldre Trump än Clinton ALLA DAGAR I VECKAN. Jag ogillar trump men fyyyfaaan vad jag hatar clinton. Hon och jag skulle inte kunna vara i samma rum utan att jag hade försökt strypa kärringen :I 

Det där staketet Trump har så himla tätt intill hjärtat kommer han aldrig bygga (eller tvinga Mexiko bygga). Det är bara en sån sak han säger men aldrig kommer göra :p Finns ju redan ett lite halvdant staket vid gränsen som (kommer inte ihåf vad han heter :I) byggde och aaa. Tror det blir samma sak. Trump vet ju inte äns vad skiten kommer kosta, lel. 

''SKVALLRET'' är sant och sen ska man inte vara så dum att bli hjärntvättad av mainstream terroristmedia skriver om Clinton som även tar henne till försvar. Clinton foundation har bidragit ISIS med vapen- Clinton stödjer terrorism och mer blir det om hon vinner. Hon måste till varje pris på något sätt undanröjas.


   
SvaraCitera

Starkill91 :

''SKVALLRET'' är sant och sen ska man inte vara så dum att bli hjärntvättad av mainstream terroristmedia skriver om Clinton som även tar henne till försvar. Clinton foundation har bidragit ISIS med vapen- Clinton stödjer terrorism och mer blir det om hon vinner. Hon måste till varje pris på något sätt undanröjas.

läste du inte det jag skrev? Jag hatar clinton ut av hela mitt hjärta
Att jag satte situationstecken vid *skvaller* var för att jag tycket det var fel ord att använda. Jag vet att det var sant :I 


   
SvaraCitera

Starkill91 : mainstream terroristmedia skriver om Clinton som även tar henne till försvar

haha det är verkligen sjukt hur Sveriges Radio hyllar hillary och skiter på Trump... Man kan ju undra hur mycket Clinton Foundation har sponsrat dem med.


   
SvaraCitera

Axelinaaas: situationstecken

*citationstecken, stor skillnad

men bra att du ser faran med hillary! du är en smart unge


   
SvaraCitera

Pr0metheus: Med tanke på att ett av hennes vallöften är att ge alla illegala invandrare amnesti inom 100 dagar så tro jag knappast det.

USA är dock inget välfärdsland och illegala invandrare där är främst mexikaner, så ett sådant beslut är inte lika skadligt som om det hade tagits i Sverige tex. Jag tänker främst på utrikespolitiken (då det är den som påverkar oss) och då föredrar jag faktiskt Clinton. Trump har sagt en hel del tokiga saker om utrikespolitiken som jag kan känna mig lite oroad inför, även om kritiken kring tex NATO stundtals är överdriven. 


   
SvaraCitera

Tickstart:

*citationstecken, stor skillnad

men bra att du ser faran med hillary! du är en smart unge

du ser, apans dålig på att stava :p


   
SvaraCitera