Aviseringar
Rensa alla

TS3 med macbook pro HJÄLP!


Ämnesstartare

ända sen den coola motorcykeln kom med i expansionspaketet leva livet har jag varit helt hooked on the sims 3!

men nu e de så att jag skaffat en macbook pro 13". det gick finfint att installera spelet men när jag startar det ser det ut såhär:
Image

startarknappen är alltså borta! och den laddas aldrig. så det går inte att starta spelet. nån som vet vad jag ska göra?


   
Citera

motorcykelkillen:

startarknappen är alltså borta! och den laddas aldrig. så det går inte att starta spelet. nån som vet vad jag ska göra?

Får man lov att fråga varför du "älskar" din MacBook när du uppenbarligen har en bisarr mängd problem med den? Är det för att alla andra i din gymnasieklass också har en och det är såååå inne?


   
SvaraCitera

Piratspel lr? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Får man lov att fråga varför du "älskar" din MacBook när du uppenbarligen har en bisarr mängd problem med den? Är det för att alla andra i din gymnasieklass också har en och det är såååå inne?

närå bara 1 problem numera för jag löste the sims problemet!! [bigsmile][bigsmile][bigsmile] älskar den för att den är snygg och cool [cool]


   
SvaraCitera

motorcykelkillen:

närå bara 1 problem numera för jag löste the sims problemet!! älskar den för att den är snygg och cool

En oanvändbar dörrstopp till modeaccessoar för tio papp? iTards FFS...


   
SvaraCitera

Gentlernen:

En oanvändbar dörrstopp till modeaccessoar för tio papp? iTards FFS...

Duger som dator och har man ett pengar träd så är det bara att handla [crazy]


   
SvaraCitera

Det är inget fel på macbook PRO. Fantastisk laptop...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej kan nån flytta den här tråden till dator och tvspel eller vad det nu hette. såg inte att det fanns när jag skapade tråden.

nu har jag kommit fram till att spelet funkar - så länge jag inte installerar leva livet. lagom kul eftersom de e ju där motorcykeln finns [mad][mad] förresten e de mitt favoritspel!! vad ska man göra[cry][cry]


   
SvaraCitera

sftd:

macbook PRO

Jag visste inte att Pensionärernas Riksorganisation hade en egen modell. Har du länk?


   
SvaraCitera