Aviseringar
Rensa alla

Tum på baskaggen


Papper:

Ahaaa, TAMA SWINGSTAR!
Alla cymbaler är Zildjian, 14 ''hihat, 18'' crash och 20'' ride[party] Metallvirvel också.

Låter helt okej. Låter det fint och så?


   
SvaraCitera

Papper:

Aha okej, du råkar inte veta vad Hellhammer, George Kollias, Derek Roddy kör med?

Tror dom alla kör med 22". Fast jag tror hellhammer triggar.


   
SvaraCitera

Papper:

George Kollias, Derek Roddy

22x17 resp 22x18.


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

iddqd:

Låter helt okej. Låter det fint och så?

Kan typ inget om trummor men virveltrumman låter grymt bra iaf, passar nog perfekt för blastbeats. Resten av setet låter grymt enligt mig iaf.
Mycket bättre än det förra trumsetet jag hade i en vecka typ, kosta bara 900 mer för den här Tama.


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

iPod_:

Tror dom alla kör med 22". Fast jag tror hellhammer triggar.

iddqd:

22x17 resp 22x18.

Okej, undra om min baskagge är 22x16 lr mindre då, hm.


   
SvaraCitera

Papper:

Kan typ inget om trummor men virveltrumman låter grymt bra iaf, passar nog perfekt för blastbeats. Resten av setet låter grymt enligt mig iaf.
Mycket bättre än det förra trumsetet jag hade i en vecka typ, kosta bara 900 mer för den här Tama.

Göttans.

Papper:

Okej, undra om min baskagge är 22x16 lr mindre då, hm.

Googlade lite och det verkar som att den är 18. Annars kan du ju alltid dra fram måttbandet.


   
SvaraCitera

Papper:

Okej, undra om min baskagge är 22x16 lr mindre då, hm.

Den är säkerligen 22x16


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

iddqd:

Googlade lite och det verkar som att den är 18. Annars kan du ju alltid dra fram måttbandet.

Hm okej, snubben jag köpte den av hade ett annat trumset brevid som vad mycket längre, finns det 22x20 eller 22?
Japp, får mäta imorrn.


   
SvaraCitera

Papper:

Hm okej, snubben jag köpte den av hade ett annat trumset brevid som vad mycket längre, finns det 22x20 eller 22?

Vetefan, har inte hållt på med trummor på ett antal år, men det är möjligt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera