Aviseringar
Rensa alla

Tunga kändisar som ni känner?


Sagitta:

Känner Organism 12

Nehe!


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Nehe!

Nej, jag känner inte... Men har träffat honom flera ggr. på hans spelningar här och pratat med honom [cool] Han är ju ifrån min trakt


   
SvaraCitera

Sagitta:

Nej, jag känner inte... Men har träffat honom flera ggr. på hans spelningar här och pratat med honom Han är ju ifrån min trakt

Fan du är tyngaste alltså, schöööönaste Image


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Fan du är tyngaste alltså, schöööönaste

Jag är tyngaste, jag bor i stora storvreta jao [cool]


   
SvaraCitera

* Min mamma hade Peter Habers pappa som teckningslärare. [smile]
* Min syrras kompis kompis var kusin med hon som hade tredjehuvudrollen i hundtricket. [smile]
* En arbetskamrat är föredetta iransk mästare i brottning.

Så svaret på frågan om jag känner några tunga kändisar: Nej!


   
SvaraCitera

Nej, men min släkt känner flera coola kändisar. Själv är jag lämnad utanför [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kändisar och kändisar... njae.
Känner Marcus Liliequist och Zoltan Csörsz, två ganska stora musiker. Min pappa har dock pratat med en jävla massa kändisar eftersom han är översocial. Skulle kunna lista ett tjugotal stora musiker han har stått och snackat med, men något som slår det mesta är att han har åkt i en van med Chick Corea. [crazy]


   
SvaraCitera

Nja, nog ingen över åttio kilo.


   
SvaraCitera

Jag åt pizza med the psyke project efter deras bullerspelning 08. Dä va änna tider dä!


   
SvaraCitera

oglgoggel e störstarste kändisen på um


   
SvaraCitera

King_of_cash:

Ja är Bekant med Adam Tensta,

du snackar skit, varför skulle han vara polare med en ful liten tjockis som du? dessutom är han tönt också,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hard core superstar
Thomas Ravelli (stavning)

[smile]


   
SvaraCitera

Jag och en tjejkompis var de enda som fick komma in på efterfesten med DJ Grandmasterflash och hans manager, på en klubb i barca med 3000 pers.

Där har ni ett tungt namn, iof så känner jag väll inte honom, men jag har ändå blivit speciellt inbjuden till honom. Han var den första som använde turntablet som "instrument", en av dom största DJs:n på denna jord, han är polare med snoop dogg och kanye west, knäck den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

du snackar skit, varför skulle han vara polare med en ful liten tjockis som du? dessutom är han tönt också,

Hah, du är bara vundsjuk, ingen vill vara kompis med en tönt som du.


   
SvaraCitera

King_of_cash:

Hah, du är bara vundsjuk, ingen vill vara kompis med en tönt som du.

Image


   
SvaraCitera