Aviseringar
Rensa alla

tungpiercing


Ämnesstartare

Har en fråga, gjorde min piercing i tungan igår och såg nyss att den varar lite, är det dåligt eller? Är ganska nojig av mig 🙂


   
Citera

Skulle snarare vara nojig över att jag var kille och precis tagit en tungpiercing. Manligt! [y]


   
SvaraCitera

pallo217:

Skulle snarare vara nojig över att jag var kille och precis tagit en tungpiercing. Manligt!

Haha [bigcheers]

Men annars så skulle jag nog säga att det inte är nån fara, om det bara gått en dag...fast jag har ju ingen piercing så vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Skulle snarare vara nojig över att jag var kille och precis tagit en tungpiercing. Manligt!

Om du checkar runt lite på internet så ser du att tungpiercing är en av de mest populära piercingar hos killar + att damerna gillar det skarp.


   
SvaraCitera

Roebn91:

Om du checkar runt lite på internet så ser du att tungpiercing är en av de mest populära piercingar hos killar + att damerna gillar det skarp.

Haha, jo tjenare. Bland det bögigaste också, den tanken verkar dock inte slagit dig innan du satt dig i piercingstudion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste som säga lite mer, alltså är lite soöker nu på om det är var eller ngt annat. Det är som tjockt i konsistensen men det luktar inte och smakar inte dåligt och det är inte gult heller, snarare som vitt och halvtgenomskinligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Haha, jo tjenare. Bland det bögigaste också, den tanken verkar dock inte slagit dig innan du satt dig i piercingstudion.

Du verkar vara en trångsynt och fet människa, vet då om flera st som har det och det är inte ngt som är bögigt med det, kanske i Råneå eller vart fan du bor där ni fortf använder fristadsjackor och volvo-kepsar och luktar olja och bensin


   
SvaraCitera

Roebn91:

snarare som vitt och halvtgenomskinligt

Åh, grattis. Du har redan fått sarre i käften ifrån en snubbe, ena dagen har man inget i truten, en piercing senare och man har mer än man velat. Manligt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Åh, grattis. Du har redan fått sarre i käften ifrån en snubbe, ena dagen har man inget i truten, en piercing senare och man har mer än man velat. Manligt! [y]

Jo det var det första jag gjorde efter att jag tog den, for hem till dig efter det att du ringde mig och sög av dig hela natten.


   
SvaraCitera

Roebn91:

Jo det var det första jag gjorde efter att jag tog den, for hem till dig efter det att du ringde mig och sög av dig hela natten.

Kärlek vid första ögonkastet [love] Åh, du sög så skönt


   
SvaraCitera

Det är ju knappast ''bra'' med var i en tunga. [ops]


   
SvaraCitera

Tungpiercingar är niiice. Vill också skaffa en men är rädd att jag ska hålla på och leka med den i munnen hela tin.. Det ser så jävla mongo ut. Jag har redan en jäkla ring i läppen som jag konstant försöker låta bli att snurra på...


   
SvaraCitera

tror inte jag vill hångla med en kille med tungpiercing. skulle bara noja över att den skulle lossna och hamna i min hals [blush]


   
SvaraCitera

INTE FÖR ATT DET VAR DET TRÅDEN HANDLADE OM MEN OKEJ.....
är lite lost ikväll
om vi säger såhär: vill absolut inte hångla med någon som har en varig tunga. [no-no]


   
SvaraCitera

Det är antagligen inte var, utan bara en naturlig beläggning på tungan. En sådan där man brukar ha när man är förkyld. Vet inte om det är immunförsvaret som gör det eller något. I alla fall så ska du veta att du märker om den blir infekterad. Svullnar och gör ont kommer den göra i en vecka, men är den infekterad kommer det göra mer än ont.[smile]


   
SvaraCitera