Forumet - Tungpiercing

Tungpiercing

185 0 19

Spana också in:

mmusic:

nej det har jag inte sagt och så är det inte.

Var tyst då. Jag bumpade tråden så att mongon som du skulle ha tid på sig att svara i en tråd alla andra sket i eftersom de inte pallade att läsa texten. På toppen av det sa jag till trådskaparen att tänka på det i framtiden då hon skapar sina trådar för att man inte skulle behöva göra det igen.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Tycker det var väldigt relevant till tråden. Skriv som en normal människa om du vill ha seriösa svar.

Jag skrev som en normal människa och fick tydligen inget seriöst svar av dig. Som om textformateringen gör någon som helst skillnad -.-'
Är det så svårt att låta bli att whina? speciellt när man inte har något att säga som är relaterat till ämnet som tråden handlar om.
TheQueenOfHearts:

Jag får väl skriva som jag vill? Och om du stör dig på det så ignorera det. Du hade ju ändå inget vettigt svar. Hur svårt kan det vara?

ingen här orkar läsa kursiv stil,så är d bara,learn to live with it[rolleyes]d är märkvärdigt med kursiv stil,orkar svara seriöst på en tråd där ts tror att hon är speciell[rolleyes]
TheQueenOfHearts:

Jag får väl skriva som jag vill?

Sure, isf får du i princip bara svar som mina. Den här tråden är ett utmärkt exempel på det.

TheQueenOfHearts:

Och om du stör dig på det så ignorera det. Du hade ju ändå inget vettigt svar. Hur svårt kan det vara?

Jag hade tråkigt.
TheQueenOfHearts:

det är precis så staven räcker, nästan lite rädd att jag ska vakna imorgon och ha asont om den svullnar mer :O hjälper ipren? Tips?

den blir mer svullen under natten. jag kunde inte sova så bra de 2 första nätterna för staven tryckte överallt i munnen typ o tungan gjorde ont!
men det är bara att försöka sova o suga på krossad is när du vaknat så blir det bättre sen.