Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing


Ämnesstartare

Vad tycker våra kära UMare om hål i tungan, utseendemässigt? [smile]

Jag ska ta och göra det snart, bara lite kul och kolla vad folk tycker om det först.


   
Citera
Ämnesstartare

ett e tråkit men två fett snyggt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är hotness - så länge man inte håller på och "leker" med den hela tiden [zzz] Ska skaffa sj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonMedDreads:

ett e tråkit men två fett snyggt

Haha, om jag skulle behöva ta 2 hål samtidigt skulle jag nog skita på mig. :> Inte för att jag är den som får ont eller något, men jag blir så jävla nervös innan när det gäller sånt här.

Bara tanken att få en fet nål genom tungan .. [rolleyes][chocked] Men jag är snarare rädd av att rycka till tungan eller något när nålen väl är igenom tungan. Eller något sånt.

Aja, i vilket fall tycker jag två är snyggt, men på ett annat sätt. Jag håller mig till en. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förut tyckte jag att det var snyggt, nu tycker jag mest att det ser irriterande ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Det är hotness - så länge man inte håller på och "leker" med den hela tiden Ska skaffa sj!

Nu när vi är inne på antalet, hur många hål ska du ta? [smile] F.ö håller jag med att det är riktigt snyggt, både på killar och tjejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fågel i det blå:

Förut tyckte jag att det var snyggt, nu tycker jag mest att det ser irriterande ut.

How come? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Jag håller mig till en.

tråkmåns[n]Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

How come? [sad]

Den ser ut att vara så mycket i vägen. Fast det beror väl på, man kan ju ha en liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är riktigt äckligt faktiskt. 😛 Det kan vara snyggt på vissa tjejer men alltså, det är ändå äckligt. x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonMedDreads:

tråkmåns

[cute]

OF 5:

fult

Motivera! [mad]

Fågel i det blå:

man kan ju ha en liten.

Precis! [smile]

emery:

Tycker det är riktigt äckligt faktiskt. 😛 Det kan vara snyggt på vissa tjejer men alltså, det är ändå äckligt. x)

Bah, det är ju skitsnyggt! [sad] Varför bara tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Nu när vi är inne på antalet, hur många hål ska du ta?

Jag tycker 1 räcker för mig [smile] men man får väl se efter att man har gjort det första.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Motivera!

det ser förjävligt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt.


   
SvaraCitera