Aviseringar
Rensa alla

Tunnelbanorna i Stockholm


Ämnesstartare

Någon som vet hur länge tunnelbanorna i stockholm går på vardagar respektive helger?

Skapar en ny tråd då en viss moderator verkar lida av någon form av hybris och låste den förra med endast en länk till sl.se som inte är världens lättaste sida att hitta information på.


   
Citera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Skapar en ny tråd då en viss moderator verkar lida av någon form av hybris och låste den förra med endast en länk till sl.se som inte är världens lättaste sida att hitta information på.

www.sl.se är nog den bästa sidan för dig just nu då det skiljer sig åt mellan tiderna och tåglinjerna. Men tågen på den Gröna linjen kommer typ varannan minut på vardagarna respektive helgerna. På dom andra linjerna brukar det vara 5-6 minuter mellan varje tåg på vardagar och 10 min på helger. Sen under natten är det mellan 10-20min på alla linjer.


   
SvaraCitera

En gång i halvtimmen för gröna och blå linjen, en gång i timmen för röda linjen. Vardagar och helger mellan 06:00 - 01:30.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med, moddsen här på UM går det bara neråt för [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Håller med, moddsen här på UM går det bara neråt för [n]

ord , dom blir jobbigare för varje sekund som går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Vardagar och helger mellan 06:00 - 01:30.

Slutar de gå vid samma tid på både vardagar och helger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Slutar de gå vid samma tid på både vardagar och helger?

Äh nej. :s
Åtminstone blåa linjen går hela tiden fredag-söndag, eller ah typ. Tror det är en halvtimme mellan varje efter typ 1-2 någon gång :s

På vardagar slutar blåa gå vid 2 tror jag. Alla andra linjer är töntiga så jag vet inte mer. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

På vardagar slutar blåa gå vid 2 tror jag. Alla andra linjer är töntiga

VEDERVÄRDIGA BORGARSVIN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

VEDERVÄRDIGA BORGARSVIN!

Haha ofta :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Haha ofta :s

Kanske liten överdrift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Kanske liten överdrift.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Åtminstone blåa linjen går hela tiden fredag-söndag, eller ah typ. Tror det är en halvtimme mellan varje efter typ 1-2 någon gång :s

Ahh ok, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera