Aviseringar
Rensa alla

Tupperat hår?


morot:

Om jag bara tuperat det en gång, eller en vecka, sliter det då också. Kommer de bli risigt?

well, ja! fast inte lika fort som om du skulle göra det varje dag. testa hårinpackning[smile]


   
SvaraCitera
morot
Ämnesstartare

Vad är hårinpackning? Vad är det bra för?

En kompis vill style mig, och kanske tupera mitt hår. Jag vet inte hur det kommer bli. Tänkte att det skulle vara en kul grej. Men jag vill gärna ha håret vanligt igen på måndag.


   
SvaraCitera

morot:

Vad är hårinpackning? Vad är det bra för?

typ som..... balsam fast effektivare? man har i det typ en kvart, duschar ur det och får mjukt hår :>


   
SvaraCitera
morot
Ämnesstartare

escaape:

typ som..... balsam fast effektivare? man har i det typ en kvart, duschar ur det och får mjukt hår :>

Ah, låter bra.
Så du menar att jag ska testa hårinpackning efter att jag tuperat håret, när jag vill få det som vanligt igen?


   
SvaraCitera

morot:

Ah, låter bra.
Så du menar att jag ska testa hårinpackning efter att jag tuperat håret, när jag vill få det som vanligt igen?

haha aw.

ditt hår kommer itne trilla av bara för att du tuperar det en gång :')

jag sliter och drar i mitt hår varje dag och sprayar och tuperar och har dreads lite här och där men efter en dusch är mitt hår lika mjukt som vanligt.

grejen är nog det att du itne ska kamma ut håret innan du duschar utan du låter balsamet sköta om det. kamma aldrig håret när det är blött heller.


   
SvaraCitera

morot:

Ah, låter bra.
Så du menar att jag ska testa hårinpackning efter att jag tuperat håret, när jag vill få det som vanligt igen?

allts okej, helt enkelt precis som postlapsaria sa kommer inte ditt hår gå sönder efter en tupering liksom 🙂 men ja, känns det slitet s är hårinpackning alltid bra


   
SvaraCitera

Du håller en hårslinga rakt upp, sen kammar du sådär upp och ner på baksidan av slingan. Sen måste du spraya den och låta den torka ett tag innan du lägger ner den och tar nästa.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera