Aviseringar
Rensa alla

Tv


Ämnesstartare

Tittar ni på tv? Vilka program? Jag tycker det är roligt med tv och sånt.

//smilen


   
Citera
Ämnesetiketter

Nope, ser inte på tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Nope, ser inte på tv.

Jo det gör du din lögnaktiga kamel


   
SvaraCitera

Youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:
Youtube

Frågan är ställd till ungdomar inte barn


   
SvaraCitera

skonaste:

Frågan är ställd till ungdomar inte barn

Jag e ungdom jag e 12


   
SvaraCitera

skonaste:

Jo det gör du din lögnaktiga kamel

Nja, jag använder visserligen en tv-apparat ibland, så visst då ser jag på "tv". Men jag ser inte på det som sänds via tv utan då ser jag mest bara på youtube.


   
SvaraCitera

Nej jag ser ej på televisionen. Förr tittade jag på "barnprogram" men nuförtiden ser jag enbart på historiekanalen och naturkanalen. Men det är ytterst sällan även det.
Jag tycker enbart att det visas uppgjorda, tillgjorda, fjolliga, överdrivna, ointressanta program på kanalerna. Reklam är också en anledning till att televisionen är kaputt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Nej jag ser ej på televisionen. Förr tittade jag på "barnprogram" men nuförtiden ser jag enbart på historiekanalen och naturkanalen. Men det är ytterst sällan även det.
Jag tycker enbart att det visas uppgjorda, tillgjorda, fjolliga, överdrivna, ointressanta program på kanalerna. Reklam är också en anledning till att televisionen är kaputt.

Och därför kollar du på desperate housewives 24/7?


   
SvaraCitera

tittar på kunskaps kanalen ibland  eller något underhållnings program.


   
SvaraCitera

Jag ser aldrig på tv. Bytte ut min gamla tjock-tv mot en splitterny plattskärm. Bättre upplösning på en dessutom mycket större skärm. Roligare att titta på. Jag tänkte att nu jävlar ska jag börja se på tv. Största lögnen ever.


   
SvaraCitera

pommes045:

Jag e ungdom jag e 12

Nä. När du är tretton däremot


   
SvaraCitera

Det enda ja kollar på tv e typ South Park 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Nä. När du är tretton däremot

Jag e ungdom fatta


   
SvaraCitera

Jag kollar ibland SVT Forum. Nyheter, Agenda och motsvarande ibland och sport då och då, när det är intressant. I övrigt mycket sällan.


   
SvaraCitera