Aviseringar
Rensa alla

tv serien


Ämnesstartare

Jag kan inte komma på vad en serien heter nån schysst prick som kan hjälpa mig, det är ett hotell sen är det typ en hotell ägare och en dum typ assistent eller vad han är, sen är det typ som hem till midgård, assistenten är typ såhär "korkad" och han chefen gör typ turbo tutte och massa sånt, sen sker de asmycket kul, dom typ spyr på varann och grejjer, inte pang i bygget/fawlty towers, det här är nå annat? Det kanske tillomed är en film?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

allå allå emliga armen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a kan va den, har ingen anning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pang i bygget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789: inte pang i bygget

Ganon:
Pang i bygget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så dum...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Pang i bygget?

eller de kanske är pang i byggen, finns det nå avsnitt där dom spyr på varann? Det är det ända ja kommer ihåg , såg den när jag var typ 13, mina föräldrar fick köra såndär elchock på mig, så mycket garva ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789:
a kan va den, har ingen anning

fråga på flashback. man får bättre respons där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789: eller de kanske är pang i byggen, finns det nå avsnitt där dom spyr på varann, det är det ända ja kommer ihåg , såg den när jag var 13, mina föräldrar fick köra såndär elchock på mig, så mycket garva ja

Minns inte om de har spytt på varandra. Men minns du hur hotellägaren och betjänten såg ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jiri Novotný:

fråga på flashback. man får bättre respons där.

true shit, men däremot har dom inte samma politiska aspekter som jag, och det stämmer, det du tänker, jag använde aspekter utan att ha någon som helst aning om vad det betyder för att verka intellektuell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Minns inte om de har spytt på varandra. Men minns du hur hotellägaren och betjänten såg ut?

ja frågar flashback,
Känslan när man skriver nånting, sen kollar man tillbaka på vad man har skrivit, då upptäcker man att man stavat som ett jävla rangel och ett grammatiskt bombnedslag


   
SvaraCitera

kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

kanske?

HAHAHA, a exakt den ja =), sjukt rolig! Tack som fan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789: HAHAHA, a exakt den ja =), sjukt rolig! Tack som fan 🙂

Kollade trailern... fick mig att tänka på "Kill Buljo" av nån anledningSkeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

mn123456789: det är ett hotell sen är det typ en hotell ägare och en dum typ assistent eller vad han är, sen är det typ som hem till midgård, assistenten är typ såhär "korkad" och han chefen gör typ turbo tutte och massa sånt, sen sker de asmycket kul, dom typ spyr på varann och grejjer,

Hur kan du någonsin vilja se detta igen?


   
SvaraCitera