Aviseringar
Rensa alla

Tv6 har inkompetent personal


Åtta
Ämnesstartare

Klockan 21 idag så var det tänkt att de skulle visa Matrix, precis som de gjort reklam för i typ en vecka nu. Men inte då. Nej nu visar de istället Get Carter (en skitfilm med Sylvester Stallone)!

Jag hoppas att det är någon illitterat sommarjobbare som gjort fel. [n]

Diskutera sexans personal, the Matrix, samt sommarjobbare.


   
Citera

å nei 🙁


   
SvaraCitera

Gillar ej sommarjobbare.


   
SvaraCitera

Ja! Blev irriterad! =(


   
SvaraCitera

Ni har inte sett den försår jag? [confused]


   
SvaraCitera

orka tv


   
SvaraCitera

Har det givit någon förklaring?


   
SvaraCitera

Åtta:

Klockan 21 idag så var det tänkt att de skulle visa Matrix, precis som de gjort reklam för i typ en vecka nu.

Ja...
Jag visste att det skulle va Matrix, men när jag slog på tv:n så kände jag inte igen det. Så jag trodde det var nån scen jag hade glömt... men efter ett tag så förstod jag [cry] [sad]


   
SvaraCitera

Äsch 6:an är riktigt värdelösa. Inte nog med att de visar fel film nu, de måste också bomba sönder filmer med reklamavbrott![mad] Hela tiden!


   
SvaraCitera

Spoiler: Dold text: Neo är the one!


   
SvaraCitera

Micheliin:

Äsch 6:an är riktigt värdelösa. Inte nog med att de visar fel film nu, de måste också bomba sönder filmer med reklamavbrott![mad] Hela tiden!

Reklampauserna är annars inget man kan lasta dem för.


   
SvaraCitera

passaro:

Reklampauserna är annars inget man kan lasta dem för.

Jag förstår att de har reklamavbrott då det finansierar dem, men enligt mig och säkerligen många fler så är det överdrivet många reklamavbrott.


   
SvaraCitera

Åtta:

Diskutera sexans personal, the Matrix, samt sommarjobbare.

Händer ju skitofta när deras listor på vad som ska komma sen syns, när det står en grej, men snubben säger nåt helt annat.

Det är fan aldrig rätt på sexan. [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

sexans personal

Inkompentent stundtals.

Åtta:

the Matrix

Första filmen är bra, resten är tråkiga.

Åtta:

sommarjobbare

Bra antar jag, men med för mycket ansvar blir det bara dåligt.


   
SvaraCitera

Micheliin:

Jag förstår att de har reklamavbrott då det finansierar dem, men enligt mig och säkerligen många fler så är det överdrivet många reklamavbrott.

Ja. Men inget som de bestämmer över.


   
SvaraCitera