Aviseringar
Rensa alla

Två frågor om pungen/pungkulorna!


Ämnesstartare

Hej! Jag har två frågor om pungen/pungkulorna! Den första: Min ena pungkula är lite mer fri en den andra. Den kan åka runt lite mer och sitter nån centimeter högre upp ibland. Är detta normalt eller farligt? Fråga nummer 2: Lite snett åt vänster på min vänstra pungkula finns det en liten grej som också kan åka runt! Den är inne i pungsäcken så jag ser den inte! Den är fri och verkar inte sitta fast i själva pungkulan! Jag undrar om detta kan vara en del av kulan som har lossnat eller om det bara är nån tråd eller nåt som är inne i pungen. Om det är en del av pungkulan som har gått av så undrar jag om det kan göra mig steril på den kulan eller hela pungen?

Tacksam för svar!
Mvh Simon


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det första är normalt, pungkulorna är inte identiska. I alla fall på de jag har känt på, hehe. Det andra vet jag inget om, kolla på ungdomsmottagningen om du är orolig då ingen här kan ge dig exakta svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Det första är normalt, pungkulorna är inte identiska. I alla fall på de jag har känt på, hehe. Det andra vet jag inget om, kolla på ungdomsmottagningen om du är orolig då ingen här kan ge dig exakta svar.

Tack 😀 tror själv att den andra frågan inte är nåt allvarligt eftersom det inte gör ont och det har inte påverkat sperma produktionen vad jag vet 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som första stadiet av Pungvred. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Låter som första stadiet av Pungvred.

skulle inte tro det [bigsmile] har inte ont i magen å mår inte dåligt! mår skitbra faktiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Låter som första stadiet av Pungvred.

fast du har gjort mig jävligt orolig [sad]


   
SvaraCitera

Har samma problem som dig! Vad ska man göra är det farligt 


   
SvaraCitera