Aviseringar
Rensa alla

Två gentlemän och deras speciella vänskap


Ämnesstartare

Image
Jag kände mig lite busig den kvällen när jag stod utanför min väns port. Lite busigare än vanligt, en kväll då jag skulle hem till min gamle vän Gregor och lovade att ha med mig bakverk. Jag hade bakat två porösa muffins men som jag sa tidigare så kände jag mig lite busig och inte minst under bakningen. Gregor skulle få smaka en muffin han sent skulle glömma...

"Stig in, min gode herre!" sa Gregor med en röst som mest kunde jämföras med en högt uppsatt äldre herre som jobbar på en vingård. "Åhå, du har med dig en muuuffin ser jag? Nämen gud så härligt, får man smaka?".

Jag räckte över den ena muffinen till Gregor som tog ett fast tag om den. Han luktade på den och iakttog den med ett sug i blicken. Gregor stoppade hela i munnen och började tugga fort och fast på den, men sedan kände han en skarp smärta i kinden. Han tog handen till sidan av sitt huvud, och kände något varmt och klibbigt. Gregor förde blicken till sin hand och såg blod blandat med choklad från muffinen. Det busiga var att jag hade bakat in glasbitar i muffinen, han såg helt galet överraskad ut! Hihi, jag är så himla busig!

"Vad i helvete!?" skrek Gregor argt och spottade ut en sörjig blandning av blod, glas och muffins på marken. Jag kunde inte annat än hånle och kände ur en erektion formades i mina byxor. Jag började skratta hysteriskt och passade på att klämma lite på Gregors mage. Han var väldigt överviktig, något jag ofta påminde honom om genom att kalla honom för fläskberg.

"Förlåt, det var dumt gjort" sa jag när jag hade lugnat ner mig lite och Gregor inte såg lika förnärmad ut. "Jag har bakat en vanlig muffin till dig ifall du skulle bli ledsen av den första, jag vet ju hur lättstött du är". Jag räckte honom min andra porösa och delikata muffin. Vad han inte visste, var att jag hade bakat in mitt eget bajs i den.

"Mmm vilken god!" sa Gregor tills han kände bajssmaken. Han blev arg och sprang in till sitt sovrum, jag valde att följa efter och där möttes jag av en chock.

Gregor hade klätt av sig helt naken och tagit ett förkläde som han rullat ihop till en sorts avlång pinne. Han förde den mot sitt anus och började argt penetrera sig själv medan han gnolade på Kanadas nationalsång. Det ihoprullade förklädet blev täckt i bajs och han började måla en Van Gogh tavla på väggen med sin egen avföring. Jag njöt av doften och den praktfulla synen.

Gregor tog upp en liten metallhink som han bajsade i så att han kunde doppa sitt skittäckta förkläde i den när han behövde mer "färg" till sitt verk. "Ingen hör mitt rop på HJÄLP!" skrek han medan han målade argt. Jag iakttog fortfarande med spänning.

När Gregor målat klart såg jag framför mig den vackraste tavlan jag skådat, så praktfull var den. Men så såg jag att Gregor gjorde något jag inte ville, han hade ställt sig med särade skinkor riktad mot tavlan.

"Vad fan ska du göra ditt fläskberg!?" skrek jag och höjde min näve.

"Jag skall förstöra den, och sen ska jag förstöra dig. Jag ska skita ut så mycket diarré att både du och tavlan kommer dränkas i det och försvinna ur tiden!" svarade Gregor och särade än mer på sina håriga skinkor. Och han ljög inte, en flod av avföring började rinna ur han utslitna analöppning.

Jag märkte att dörren var låst, och jag kom inte ut ur rummet. Även om det här vore en död värdig mina drömmar så kände jag inte för att dö, och ville rädda mig ur situationen. Då såg jag att Gregors dvärgpudel Fifi promenerade på marken, undvikandes det flytande bajset. Jag tog upp henne i nacken och satte in henne i Gregors ringmuskel för att blockera bajsets rinnande.

Det som hände var att eftersom bajset inte rann ut, så stannde det inne, och Gregor växte och växte. Tillslut blev han lika stor som en luftbalong, och började sväva mot skyn. Taket till lägenheten sprack och han flög ut som en ballong som steg mot himmelen.

Jag gick ner till gatan utanför Gregors hus och såg hur folk tittade upp mot himmelen och hans stora gestalt. En gammal man frågade mig "Tycker du inte att den där är bred?". Jag svarade kyligt:

"Nä… den é ba' lång!"


   
Citera
Ämnesstartare

Ge mig kritik så jag blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lustig och oväntad berättelse men äckligt och avskräckande berättande som får mig att inte vilja fortsätta läsa på grund av djupgående beskrivningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅ VAAAAAAAAA FIEN[love][love]


   
SvaraCitera

Dafuq did I just read!?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom tillbaka bara för att spy på mattan här. hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En underbart erotisk berättelse. Jag vill ha mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera