Aviseringar
Rensa alla

Två muslimska knivmördare inför domstol för Ölandsmord


Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det bekymrar mig att du tar muslimska mördare i försvar. [sad] Jag hoppas sannerligen inte att dina åsikter är representativa för det svenska folket... burrr... [sad] ... [sad] ... [sad]

Det som bekymrar mig är hur jävla korkad du är. Hoppas verkligen inte att det är representativt för det svenska folket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag vet, sa jag inte heller. sa att han begick brott.

Men tråden handlade om ett mord, inte om brott i allmänhet.

Och ja, jag fattade att du var ironisk, men det förändrar inte faktumet att invandrare ska ge fan i att komma hit och mörda oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Och ja, jag fattade att du var ironisk, men det förändrar inte faktumet att invandrare ska ge fan i att komma hit och mörda oss.

skrattade irl åt det där. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Och ja, jag fattade att du var ironisk, men det förändrar inte faktumet att invandrare ska ge fan i att komma hit och mörda oss.

Såvitt jag vet så lever du.

Och, ja, det är beklagligt att mord förekommer. Sedan om det är en etnisk svensk som gör det eller en invadrade spelar då fan ingen som helst jävla roll då mord är ett mord. Och inte fan är det värre om en invadrare begår dådet.

Stolpskott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det som bekymrar mig är hur jävla korkad du är. Hoppas verkligen inte att det är representativt för det svenska folket.

Jag är inte korkad! Jag refererar bara vad som stått i tidningarna i samband med rättegången. Hade de här två muslimjävlarna inte begått mordet utan följt svenska lagar så hade jag aldrig behövt starta den här tråden,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Jag är inte korkad! Jag refererar bara vad som stått i tidningarna i samband med rättegången. Hade de här två muslimjävlarna inte begått mordet utan följt svenska lagar så hade jag aldrig behövt starta den här tråden,

Och du ser fortfarande inte poängen. därav är du korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

skrattade irl åt det där. [bigsmile]

Skulle du skratta lika mycket om de våldtog din lillasyrra o mördade din mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Såvitt jag vet så lever du.

Ja, men blev mordhotad av en invandrare i våras.

passaro:

Och, ja, det är beklagligt att mord förekommer. Sedan om det är en etnisk svensk som gör det eller en invadrade spelar då fan ingen som helst jävla roll då mord är ett mord. Och inte fan är det värre om en invadrare begår dådet.

Det spelar stor roll då invandrare är överrepresenterade när det gäller våldsbrott enligt BRÅ. Om vi slutade ta in alla patrask som vill hit, så skulle en stor del av våldsbrotten minska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Skulle du skratta lika mycket om de våldtog din lillasyrra o mördade din mamma?

Då skulle han väl skylla på, "Amen, det är ju för att de är så utstötta i samhället av oss svenskar så då måste de ju få trösta sig med lite mord och våldtäkter".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sedan om det är en etnisk svensk som gör det eller en invadrade spelar då fan ingen som helst jävla roll då mord är ett mord. Och inte fan är det värre om en invadrare begår dådet.

Jo, det är värre! Om inte politikerna hade släppt in honom i landet hade mordet aldrig skett!

passaro:

Stolpskott.

Presenterade du dig själv? Eller är det din nya signatur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Svenskar som mördar är ju naturligtvis fruktansvärt men jag anser att det är betydligt värre när invandrare gör det

Svenskarna som våldtar pch mördar är ju otrogna mot sitt eget land, de mördar folk från sin egen blod.

det e väl ännu värre?

passaro:

spelar då fan ingen som helst jävla roll då mord är ett mord. Och inte fan är det värre om en invadrare begår dådet.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Skulle du skratta lika mycket om de våldtog din lillasyrra o mördade din mamma?

hyser du något särskilt agg mot tjejer, eller varför fantiserar du så mycket kring sånt?

jag skulle nog knappast bry mig särskilt mycket om mördarens etnicitet, då det knappast förändrar dådet. ifall du anser att det är hemskare att ha blivit mördad av en muslim eller invandrare än av någon annan så har du väldigt konstiga prioriteringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Då skulle han väl skylla på, "Amen, det är ju för att de är så utstötta i samhället av oss svenskar så då måste de ju få trösta sig med lite mord och våldtäkter".

Jag får en känsla av det är exakt så som politikerna resonerar rent allmänt. Anledningen till alla personrån, misshandel, våldtäkter o mord som invandrarna begår beror på... sk "utanförskap"! Dom har inget att göra så då livar de upp tristessen med lite personrån, misshandel, våldtäkter o mord. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Svenskarna som våldtar pch mördar är ju otrogna mot sitt eget land, de mördar folk från sin egen blod.

det e väl ännu värre?

Det är inte värre men det är fruktansvärt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Anledningen till

Och vad är anledning till att svennerna begår brott? präster som våldtar, män som mördar?

Jag tycker faktiskt synd om dig som inte förstår bättre. [sad]


   
SvaraCitera