Aviseringar
Rensa alla

Två personligheter?


Ämnesstartare

har inte sett dollhouse...


   
SvaraCitera

Värdelöst troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick oxå sällskap då jag var 15 och har haft sedan dess. Detta låter dock inte bra.

Misty:

Hon vill att jag ska skada andra och vill inte att jag berättar för någon om henne.

Men kommer du ihåg vad du gör när du är henne?har du fortfarande konatkt med Mistys känslor/värderingar så är det nog lugnt.
Jag tycker det känns som att vara inloggad på två seperata nätverk då man reagerar helt annorlunda inför samma situation.
Tex, ett barn ramlar med cykeln och börjar grina, Sjön känner medlidande och tycker tex att det ser ut att göra ont, men om man är inloggad i andra nätverket kan jag reagera med att bli upprymd.
Det var ett konkret exempel, men det påverkar många småsaker med.
Har mycket minnesluckor nuförtiden, fast det hade jag inte i början, då bråkade de mer i huvudet. Nu är det så tyst och lugnt, men nu har jag istället sämre kontroll över var jag håller hus.
Du skrev (vi) men jag skriver alltid jag eftersom ett läge är ju framme åt gången och då reagerar man därefter, tar inte hänsyn till den andra Då. Dedär med cykeln varr kanske ett dåligt exempel, det låter som den onde och den gode, men det är inte alls så enkelt. Det kan märkas när man pratar lr på blicken mm
Men det beror ju oxå på hur andra tolkar det.
När jag var tonåring fick jag iaf höra saker som "Vad roligt att du är Sofiig igen, du får en helt annan ansiktsmimik" osv
Jag trodde det skulle växa bort, verkar dock inte så.
Jag tror tyvär inte att det går att göra någonting åt, men det är inte schizofreni som nån skrev.
Schizofreni är när man hör röster lr hallucinerar, inte internbråk i huvudet.
Vad som retar mej är när folk frågar "Vad tycker du Egentligen?" "Innerst inne?"
För det finns ju inget egentligen, lr något som är innanför något annant.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

döpa namn

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

.

du bör nog söka hjälp kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du bör nog söka hjälp kanske

Tack, ska få en övervakare inom kort.
Har testat terapi tidigare, jag hör ju vad människan säger, men det påverkar mej inte inombords lr förändrar mina känslor lr sätt att tänka/reagera. Så jag tyckte det var fett meningslöst. Jag tror det är som att försöka bota asperger, Tror, har faktiskt ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Tack, ska få en övervakare inom kort.

Förmyndare? Eller vad det nu heter nu förtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förmyndare? Eller vad det nu heter nu förtiden.

Nej övervakare, från kriminalvården. Det är nån slags betald kompis man måste umgås med som straff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Nej övervakare, från kriminalvården. Det är nån slags betald kompis man måste umgås med som straff.

Aha, nja de ska ju kolla så att man inte begår brott igen. De umgås väl inte med en och gör kompisgrejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De umgås väl inte med en och gör kompisgrejer?

Man kanske far och bowlar och den har stor orange jacka som det står ÖVERVAKARE på, det vore trevligt. [smile]
Jag vet inte vad man gör, jag har inte blivit tilldelad någon än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Man kanske far och bowlar och den har stor orange jacka som det står ÖVERVAKARE på, det vore trevligt. [smile]

Du kan ju alltid hoppas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan ju alltid hoppas

Jag hoppas jag får dej som kägla. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Jag hoppas jag får dej som kägla. [mad]

isola:

Du kan ju alltid hoppas

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inrikta dig på att bara vara dig själv.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD


   
SvaraCitera