Aviseringar
Rensa alla

två samtidigt?


Ämnesstartare

upponer:

nej det tror jag inte. tror det skulle bli lite komplicerat då.

tänk om någon skulle råka få reda på det då, hur komplicerat skulle det bli då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja du har rätt.

va[blush] du blev inte ens defensiv!
va söt due +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tänk om någon skulle råka få reda på det då, hur komplicerat skulle det bli då?

mycket jobbigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

nej jag tycker inte det ska vara så stort problem heller om man inte har förhållande med personerna.

nää precis, ba kör på till du bestämt dig :>


   
SvaraCitera
KSENIA

JA DET ÄR OK OCH NEJ DU BEHÖVER INTE BERÄTTA FÖR DOM


   
SvaraCitera

Jag skulle bli mycket sårad om personen jag var på g med hade flera medan denne höll på att bygga en relation med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte okej tycker jag. Tänkte du att man gillar båda lika mycket? [confused]


   
SvaraCitera
zIGGE

va? Helt klart att det är okej !?! jisses vad självcentrerat ego eehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

personen jag var på g med hade flera medan denne höll på att bygga en relation med mig.

men jag menar inte på det sättet. Menar bara om man har sex med en person, och sedan har inte diskuterat nått vidare hur man vill fortsätta. Då är det väl okej att träffa någon annan? om man anser att den första inte är ute efter nått seriöst.?


   
SvaraCitera
zIGGE

upponer:

men jag menar inte på det sättet. Menar bara om man har sex med en person, och sedan har inte diskuterat nått vidare hur man vill fortsätta. Då är det väl okej att träffa någon annan? om man anser att den första inte är ute efter nått seriöst.?

JA DET ÄR DET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

JA DET ÄR DET

OKEJ! men i så fall borde man ju inte träffa den första personen mer.?


   
SvaraCitera
zIGGE

upponer:

JA DET ÄR DET

vanuu?? jag svara på om det var okej, vad du skrev. Det är okej, hur kan det inte vara okej, liksom. Om en av dom tar illa upp utan att ni direkt har byggt någonting seriöst eller sagt att ni ska försöka, liksom hans problem ? 😀


   
SvaraCitera

upponer:

men jag menar inte på det sättet. Menar bara om man har sex med en person, och sedan har inte diskuterat nått vidare hur man vill fortsätta. Då är det väl okej att träffa någon annan? om man anser att den första inte är ute efter nått seriöst.?

Ja.


   
SvaraCitera

Men var öppen och ärlig om nån av dem frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte man har skyldighet att avgöra förrän man är redo för befruktning


   
SvaraCitera