Aviseringar
Rensa alla

Två skottdraman inom 24timmar!


Ämnesstartare

I delstaten Alabama, USA, sköts minst 10 människor ihjäl av en man beväpnad med ett gevärsliknande halvautomatiskt vapen. Minst fyra skottlossningar i två städer. Sköt bland annat sju skott mot en förföljande polisbil.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4615037.ab

Skolmassaker i Tyskland, i staden Winnenden i södra tyskland. Den misstänkte gärningsmannen är i övre tonåren och i artikeln framgår inte just nu om han är gripen eller levande. Insatsstyrkor har spärrat av stan och letar efter mördaren.
Gärningsmannen ska ha varit en f.d. elev vid gymnasieskolan där massakern ägde rum:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4617882.ab

Hör dem ihop?


   
Citera

It's called a coincidence.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Alabama

Gods place on earth.[love]


   
SvaraCitera

vafan folk dör ju hela tiden palla bry sig


   
SvaraCitera

Fan vad läbbigt. [n]


   
SvaraCitera

Jag kan lova dig att det blir betydligt fler än två om man räknar med länder som Somalia och Irak.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Insatsstyrkor har spärrat av stan och letar efter mördaren.

Första gången som en skolmördare är lite intelligent och faktiskt kommer iväg? Coolt.

Alla andra har ju failat och dött.

Borgeus:

Hör dem ihop?

Tror att det är ZOG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag kan lova dig att det blir betydligt fler än två om man räknar med länder som Somalia och Irak.

Jag syftar på som blir så stora att de rapporteras i sveriges tidningar:)

LitenPenis:

Första gången som en skolmördare är lite intelligent och faktiskt kommer iväg? Coolt.

Alla andra har ju failat och dött.

Alla andra har begått självmord menar du? den här är så feg att han inte vågar skjuta sig själv.. får se vad som händer mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förövaren i tyskland har dött, sköt sig själv i huvudet ..


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag syftar på som blir så stora att de rapporteras i sveriges tidningar:)

[rolleyes]

Förövrigt: [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Förövrigt:

inget nytt eller vadå?


   
SvaraCitera

Borgeus:

den här är så feg att han inte vågar skjuta sig själv.. får se vad som händer mer.

Skulle vilja påstå att det fega är att begå självmord efter något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Skulle vilja påstå att det fega är att begå självmord efter något sådant.

kollade precis på TV-aftonbladet..

där påstår dem att han blev ihjälskjuten av poliser efter att ha jagats till en parkeringplats där han sköt två kunder till döds och skadade två poliser..


   
SvaraCitera

Borgeus:

inget nytt eller vadå?

gndkaghdaköghdöakg
tänker inte ens skriva vad jag tänkte för det skulle kunna uppfattas som elakt. blablabla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

gndkaghdaköghdöakg
tänker inte ens skriva vad jag tänkte för det skulle kunna uppfattas som elakt. blablabla

Att jag är trög, tror att detta är världens nyhet och tror att jag är störst bäst o vackrast?

bara så du vet: Jag är inte störst bäst o vackrast.. Jag kommer från en familj där jantelagen gäller.


   
SvaraCitera