Aviseringar
Rensa alla

två typer av raggning


Draft
Ämnesstartare

hur raggar man efter one night stands och för förhållande
jag hamnar ofta i den knipan när jag bara försöker hooka att tjejerna blir intresserade och förväntar sig något mer.
Jag kanske sätter lite käppar i hjulet för mig själv genom att bara nätragga, men jag menar det borde ju gå att ragga där också för att få en tillfällig sexkontakt.

hur ligger det till egentligen? hur gör man?

ge mig lite do and donts


   
Citera

Nätragga är väl inte särskilt effektivt om du vill ha one night stands? Det beror ju på vart du letar, ge exempel?

Vet inte hur gammal du är, men gå ut om kvällarna ifall du vill ligga.

Edit: det beror ju såklart också på hur du ser ut, ditt självförtroende, kompiskrets och så. Beskriv dig (ärligt)!


   
SvaraCitera

Man raggar inte i PM eller mejl på sidor som inte är ämnade för raggning. [wink]


   
SvaraCitera

Chickis jökguide:
1. Spana in en trevlig tjej i baren (kallad target)
2. Så fort du bestämt dig, gå fram till target direkt(3-sekundersregeln)
3. Närma dig target från sidan, inte bakifrån eller framifrån
4. Säg inte "Hej jag heter blablabla" släng istället ur dig nått i stil med: "Ojävlar! Såg du slagsmålet där utanför?!" sen drar du din förberreda historie om en brud som slog ner två killar och SEN säger du "Oj, vi har inte hälsat" och räcker fram handen. När hon sagt sitt namn säger du ditt (dominans)
5. Prata om henne, bara om henne. Skit i vad det hon säger betyder, det räcker med att du memorerar så mycket som möjligt så att så fort det blir tyst så börjar du "Men du sa att du dansade när du var yngre? På elitnivå? Du ser väldigt fit ut, som en profissionell dansare typ" osv så kommer det nya saker att komma ihåg och återgå till (hookpoints)
6. Ta henne till en lugnare plats och sätt er ner och prata, (bjud inte på dricka, då blir du bara en gayfriend.) Välj gärna en plats med dåligt med sitplatser så hon måste sitta i knä.
7. När ni blivit komfortabla ta så mycket som möjligt på henne, utan att det blir idiotiskt och retard givetivs, för att få henne att bli bekväm med dig även fysiskt.
8. När allt känns bra låt samtalet tystna (lätt eftersom det är du som styr med dina hookpoints) å kolla henne i ögonen. Luta några cm mot henne och hon kommer att kyssa dig. Gör hon det inte är det en straight transa du raggat upp.
9. Hon är kåt å du är kåt så resten sköter naturen


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Chickis jökguide:

Skulle aldrig palla av att utföra allt det där. xD


   
SvaraCitera

Neutron:

Skulle aldrig palla av att utföra allt det där. xD

därfö4 du inte får ligga [zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

därfö4 du inte får ligga

Är okej med det. Man har inte ont av det man inte vet om [rolleyes]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Nätragga

Älskar din avatar! [love]


   
SvaraCitera

Neutron:

Är okej med det. Man har inte ont av det man inte vet om [rolleyes]

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Pickaboo:

Vet inte hur gammal du är, men gå ut om kvällarna ifall du vill ligga.

tänkte om det kanske går att fixa sig en på nätet, jag har inte de där kriterierna varken självförtroende eller utseende.men på nätet kan jag i alla fall fejka det. men då måste jag kunna fejka det rätt för att det ska ge effekt.

ChickiBull:

Chickis jökguide:

bra guide. som jag ska testa på nästa gången jag vågar vara i allmänna sociala rum.
men för tillfället riktar jag in mig på nätet, i min safe zone


   
SvaraCitera

Draft:

tänkte om det kanske går att fixa sig en på nätet, jag har inte de där kriterierna varken självförtroende eller utseende.men på nätet kan jag i alla fall fejka det. men då måste jag kunna fejka det rätt för att det ska ge effekt.

Fejka? Fejka är aldrig rätt, till slut kommer du att träffa tjejen och hon kommer att märka att you ain't no blåögd Johnny Depp liknande svenne...
Men det går också att fejka sig fram ett självförtroende, genom att följa...

ChickiBull:

Chickis jökguide

...ganska bra faktiskt, lätt och funkar.


   
SvaraCitera

Draft:

bra guide. som jag ska testa på nästa gången jag vågar vara i allmänna sociala rum.
men för tillfället riktar jag in mig på nätet, i min safe zone

Det gäller ju också att våga vara bland folk annars är det stenkört [no-no]

gogether:

...ganska bra faktiskt, lätt och funkar.

Eller hur, välbeprövad


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Chickis jökguide:

mm, "din"


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Eller hur, välbeprövad

du glömde nämna att du använder Flunitrazepam [no-no]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Chickis jökguide:

Äcklad *12.


   
SvaraCitera