Aviseringar
Rensa alla

två typer av raggning


ChickiBull:

(kallad target)

ChickiBull:

(3-sekundersregeln)

ChickiBull:

När hon sagt sitt namn säger du ditt (dominans)

hahah <3

ChickiBull:

(hookpoints)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

gogether:

Fejka? Fejka är aldrig rätt, till slut kommer du att träffa tjejen och hon kommer att märka att you ain't no blåögd Johnny Depp liknande svenne...

aah shit så dum jag har varit...
det klart att tjejerna blir kära i mig på nätet. då det är det enda man riktigt kan fejka, lust går desto sämre att fejka annat än irl.

ni har rätt, jag borde ut och röra på mig. kanske följa chicki´s guide eller bara behandla tjejerna som skit hela kvällen och sedan lägga en välplacerad komplimang mot slutet av kvällen, och få hooka. alternativt visa henne "the notebook"


   
SvaraCitera

Buddah:

Älskar din avatar! [love]

Haha, Anton Chigurh är så jävla cool! [bigsmile]

ChickiBull:

Chickis jökguide:

Snarare The Game/sweseduction eller någon annans värdelösa jökguide [zzz]

Draft:

tänkte om det kanske går att fixa sig en på nätet, jag har inte de där kriterierna varken självförtroende eller utseende.men på nätet kan jag i alla fall fejka det. men då måste jag kunna fejka det rätt för att det ska ge effekt.

Draft:

ni har rätt, jag borde ut och röra på mig. kanske följa chicki´s guide eller bara behandla tjejerna som skit hela kvällen och sedan lägga en välplacerad komplimang mot slutet av kvällen, och få hooka. alternativt visa henne "the notebook"

Om du inte ser bra ut och om du inte är oerhört självsäker så kommer den guiden bara få dig att verka fullkomligt efterbliven. Du ska vara dig själv. Innerst inne sitter du givetvis på en härlig personlighet, den som kommer fram ifall du pratar med nära vänner typ. Den ska fram i alla lägen! Så istället för en guide att ligga kan jag tipsa om att gå in på the pirate bay och söka efter Carlos Xuma, kolla särskilt upp "Alpha Man Conversation and Persuasion" och "Approach Women - NOW!". Det är bättre än titeln verkar, lovar [ops]. Den behandlar snarare social kompetens, hur man kan prata med tjejer osv. Det finns inget jävla "recept" på hur man får ligga. Eller visst, det finns "riktlinjer" på saker man kan säga för att få kontakt och arbeta utifrån, men det är ingen 9-stegsprincip som får dig i sängen i vilket fall.


   
SvaraCitera

Budolicious:

mm, "din"

Min version [zzz]

Macktorsken:

du glömde nämna att du använder Flunitrazepam [no-no]

lite hemligheter får man ha [blush]

Nachac:

Äcklad *12.

[tard] Sex är naturligt

retstickan:

hahah <3

Var tvungen att parodisera lite eftersom alla raggare använder fancywords [no-no]

Pickaboo:

Snarare The Game/sweseduction eller någon annans värdelösa jökguide [zzz]

Någon som inte har det i blodet å aldrig fått ligga hör jag [zzz]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

lite hemligheter får man ha

hemlighet? alla brudar vet de!


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Chickis jökguide:

Neutron:

Skulle aldrig palla av att utföra allt det där. xD

Skulle aldrig falla för det där.
Obehagligt.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

hemlighet? alla brudar vet de!

[no-no] vet en som inte vet

krasch:

Skulle aldrig falla för det där.
Obehagligt.

Skulle du visst [rolleyes]
Det är så det går till även när du inte tänker på det. Är bara en steg för steg guide får losers som inte har flowet i generna


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Min version

Enormt omarbetad ser jag.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Skulle du visst [rolleyes]

Nej.
Jag märker av det där spelet direkt och blir obekväm av dess falskhet.
Om det är på krogen alltså. Med en random.


   
SvaraCitera

Kan ta spelet annars, bara för att få ligga.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

[tard] Sex är naturligt

Ja, för det är verkligen sexet jag äcklas av och inte faktumet att man behandlar bruden som en pryl som ska manipuleras så att man kan stoppa sitt könsorgan i henne.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Någon som inte har det i blodet å aldrig fått ligga hör jag [zzz]

Haha! Med tanke på ditt pinsamma försök till "guide" gissar jag på att det är du som aldrig fått ligga [rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Enormt omarbetad ser jag.

Japp, har tagit bort allt värdelöst

krasch:

Jag märker av det där spelet direkt och blir obekväm av dess falskhet.

Då har du bara träffa mongolider


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Haha! Med tanke på ditt pinsamma försök till "guide" gissar jag på att det är du som aldrig fått ligga [rolleyes]

You wish [love]


   
SvaraCitera

Nachac:

Ja, för det är verkligen sexet jag äcklas av och inte faktumet att man behandlar bruden som en pryl som ska manipuleras så att man kan stoppa sitt könsorgan i henne.

Ja, å tjejer tänker du inte alls så [zzz]


   
SvaraCitera