Aviseringar
Rensa alla

21 och oskuld!


Ämnesstartare

Hej!Jag är en kille på 21 år och oskuld. På senaste tiden har jag tänkt mkt ang min oskuld. Jag har inga problem att prata med tjejer eller så. Har flertal gånger tänkt att ha sex med den första man hittar på krogen, men när jag väl har halva inne så fegar jag ur. Vill ju helst tappa min oskuld med någon man verkligen gillar/älskar men samtidigt är det lite pinsamt, eftersom alla i mitt umgänge har haft sex. En fråga till er tjejer: Föredrar ni en kille som har legat runt och har erfarenhet över en oskuld som är 21?


   
Citera

Hade lätt valt en kille på 21 som är oskuld än en kille som legat med typ 100 tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindfly:
Hade lätt valt en kille på 21 som är oskuld än en kille som legat med typ 100 tjejer

Tack för svaret! Skulle det inte kännas lite "konstigt" att ha sex med någon med en oskuld. Tänker mer på att sexet inte blir bra alls pga oerfarenheten. 


   
SvaraCitera

Mindfly:
Hade lätt valt en kille på 21 som är oskuld än en kille som legat med typ 100 tjejer

Gäller samma även om han är 25?

Ja, jag är 25 och oskuld. 
Men mitt råd är att ha inte sex bara för att liksom ha det gjort. Gör vad du tycker att känns rätt. Om du vill vänta tills du har sex med någon du älskar, kör då på det. 
Att vara oskuld är inte hela världen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Gäller samma även om han är 25?

Ja, jag är 25 och oskuld. 
Men mitt råd är att ha inte sex bara för att liksom ha det gjort. Gör vad du tycker att känns rätt. Om du vill vänta tills du har sex med någon du älskar, kör då på det. 
Att vara oskuld är inte hela världen. 

Tror att det också gäller för 25 :). Men som sagt, känns ju även rätt segt / jobbigt när alla andra har gjort det. Samt att 9/10 män har macho mentaliteten. Själv skulle jag föredra att ha ett sexliv med någon man verkligen gillar. Låter sjukt töntig men så är det ...


   
SvaraCitera
torg1

Gillar ej killar men har inget emot att vara med tjejer som är oskulder.
hade jag varit hetero hade jag känt samma sak 🙂

oroa dig inte


   
SvaraCitera

Qwertyasdf1:

Tror att det också gäller för 25 :). Men som sagt, känns ju även rätt segt / jobbigt när alla andra har gjort det. Samt att 9/10 män har macho mentaliteten. Själv skulle jag föredra att ha ett sexliv med någon man verkligen gillar. Låter sjukt töntig men så är det ...

Det kommer, någon gång. Och rätt person bryr sig inte om att du är oskuld, och älskar dig ändå. Och tar den nog gärna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det behöver inte märkas sålänge du ej talar om att du är eller beter dig nervöst och osäker etc. 

Får du direkta frågor typ som: Hur många har du legat med, är du oskuld osv så kan du typ skämta bort det med ngt kul svar och ett leende på läpparna eller ngt.

Sluta tänk på det bsra för det är ej ett problem sålänge du inte självmant gör det till ett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är grejen med att tabubelägga sex. Villu ha sex så ha det, man måste inte ha det med någon man älskar o har varit gift med i 10 år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ungefär likadan men 27 år, 21 är inte så farligt, du hinner åtgärda det innan du blir lika patetisk som mig


   
SvaraCitera

Qwertyasdf1:

Tack för svaret! Skulle det inte kännas lite "konstigt" att ha sex med någon med en oskuld. Tänker mer på att sexet inte blir bra alls pga oerfarenheten. 

Nä skulle inte tycka det känns konstigt, alla är ju oskulder från början så

Armagedon:

Gäller samma även om han är 25?

Ja det gäller även om han är 25


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att det är konstigt, det är nog inte så ovanligt som du tror. Jag tror att det är bra om du inte tänker på att ett bra samtal med en tjej ute måste leda till sex. Bara för att du känner en bra kemi med en tjej du träffar så behöver du inte backa undan för att du inte vill att det ska leda till sex eller för att du inte är redo, för det behöver inte göra det bara för att det fungerar bra mellan er. Tänk istället på att det kan leda till en härlig relation och att det är lugnt med att ni bara pratar, kysser eller dansar med varandra. På så sätt slipper du känna press osv, att en trevlig tjej du träffar istället kan leda till kärlek som i sin tur senare kan leda till sex. 


   
SvaraCitera

Armagedon:

Gäller samma även om han är 25?

Ja, jag är 25 och oskuld. 
Men mitt råd är att ha inte sex bara för att liksom ha det gjort. Gör vad du tycker att känns rätt. Om du vill vänta tills du har sex med någon du älskar, kör då på det. 
Att vara oskuld är inte hela världen. 

Qwertyasdf1:
Hej!Jag är en kille på 21 år och oskuld. På senaste tiden har jag tänkt mkt ang min oskuld. Jag har inga problem att prata med tjejer eller så. Har flertal gånger tänkt att ha sex med den första man hittar på krogen, men när jag väl har halva inne så fegar jag ur. Vill ju helst tappa min oskuld med någon man verkligen gillar/älskar men samtidigt är det lite pinsamt, eftersom alla i mitt umgänge har haft sex. En fråga till er tjejer: Föredrar ni en kille som har legat runt och har erfarenhet över en oskuld som är 21?

Nu vill inte jag vara den som är den... Men.

Det kan vara bra att ha sex bara för att ha haft det, jag mådde betydligt bättre då jag låg med min första. All den där tyngden liksom, det är något killar (upplever jag det) lägger på axlarna och bär på tills de har legat.
Får du chansen att bara ligga och du känner dig lite halv kåt, go wild boy! 😉 Men sen så behöver du kanske inte bry dig om att du är oskuld.

Men.. Jag är bara 17 och inne på fjärde månaden med min flickvän, vill kanske inte påstå att jag är expert på detta! Men men.


   
SvaraCitera

Mindfly:
Hade lätt valt en kille på 21 som är oskuld än en kille som legat med typ 100 tjejer

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

linus333:

Nu vill inte jag vara den som är den... Men.

Det kan vara bra att ha sex bara för att ha haft det, jag mådde betydligt bättre då jag låg med min första. All den där tyngden liksom, det är något killar (upplever jag det) lägger på axlarna och bär på tills de har legat.
Får du chansen att bara ligga och du känner dig lite halv kåt, go wild boy! 😉 Men sen så behöver du kanske inte bry dig om att du är oskuld.

Men.. Jag är bara 17 och inne på fjärde månaden med min flickvän, vill kanske inte påstå att jag är expert på detta! Men men.

Kanske. Jag hade min chans, men omständigheterna var helt fel så att jag valde att låta bli.

Men för enkelheternas skull försöker jag att låta bli att tänka på det, att jag är oskuld. Och för att inte göra mig själv alltför deprimerad.


   
SvaraCitera