Aviseringar
Rensa alla

Tvätta händerna + borsta tänderna efter sex?


Ämnesstartare

Jag har tänkt på detta...

Vi knullar runt.. Men jag har ALDRIG hört om någon som borstar tänderna efter h*n slickat sin tjej... Jag tänker såhär, ska man inte träffa någon på resten av dagen kan man ju skippa, om man bor ihop och bara är för sig själva.. [blush]

Men.. det är ju en grej. Ska man tvätta händerna efter man pullat sin tjej? Jag blir seriöst lite kåt av tanken på att ha fittsaft på mina fingrar.. Så jag undrar, om man bor själv, det är fredagkväll, man ska vara med varandra hela helgen utan besök.. kan man skita i att tvätta händerna.

Vad tycker ni?


   
Citera

FrökenRakel:

Vad tycker

vilket troll du är.Först skriver du i min tråd att jag är äcklig,å sen skapar du en som talar emot dig


   
SvaraCitera

Kanske om man har bajssex.


   
SvaraCitera

meh, man går ju ändå och kissar förr eller senare. Då blire handtvätt av serru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buse:

vilket troll du är.Först skriver du i min tråd att jag är äcklig,å sen skapar du en som talar emot dig

Men HALLÅ... När hon har kissat/bajsat ska hon SJÄLVKLART tvätta händerna.. Men fittsaft är bra för huden!

standby:

meh, man går ju ändå och kissar förr eller senare. Då blire handtvätt av serru.

Jo. Men tills dess menar jag.. [blush]


   
SvaraCitera

Du har en poäng där.. [confused]


   
SvaraCitera

Bättre att göra det före


   
SvaraCitera

Varför ska man göra det? Är inte direkt som att ens partners kroppsvätskor är äckliga.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Vad tycker ni?

vem fan gör de?!

Ad_Hoc:

Bättre att göra det före

känner sig lite fräschare då, men of ta man gör de
- Ta mig! Ta mig nu!
- Visst, vänta! Ja måste bara borsta tänderna först
- [tard]


   
SvaraCitera

Orka bry sig


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag blir seriöst lite kåt av tanken på att ha fittsaft på mina fingrar..

Men ha det då, men du kan ju tvätta händerna inann du går till skolan om dom osar, jag tycker inte det luktar nåt speciellt, men andra verkar ha känsligare trynen för det finns dom som kommenterat det [blush]


   
SvaraCitera

klart man tvättar händerna!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

kan man skita i att tvätta händerna.

Äckligt med intorkad fittsaft på fingrarna eller kuken, klart man tvättar sig.


   
SvaraCitera

Fittsafthänder är ju asball! Ja roas gött av tanken när ja utför mina dagliga sysslor efter att ha pillat lite mellan läpparna på min tös! [y] Tar lite extra i handtagen på ICA o sånt.. 🙂


   
SvaraCitera

rape-duschar alltid efter sex[sad]


   
SvaraCitera