Aviseringar
Rensa alla

Tvättar ni hänerna efter att ni tvättat rövhålet?


Man ska så klart gå uppifrån o ner, från huvudet t tårna, blir det inget smuts kvar. Om man duschar.


   
SvaraCitera

fonzi:

Tvättar ni hänerna efter att ni tvättat rövhålet?

brukar tvätta röven sist eftersom det är skitigaste partiet, efter trampdynerna tom, sedan tvättar jag genast händerna.
såhär, fittan för den är nästnäst skitigast, sedan trampdynerna, sist röven.
Först "rena" partier som hårbotten o armar, föresten orkar inte förklara min invecklade procedur hejdå


   
SvaraCitera

tvättar upp hela handen i stopphålet efter jag rövat det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har inte svett på händerna efter att du har tvättat armhålorna.
Du har inte mjäll på händerna efter att du har tvättat håret.
Du har inte kiss på händerna efter att du har tvättat kuken.

Så nej, du har inte bajs på händerna efter att du har tvättat rövhålet, eftersom du samtidigt tvättar händerna. Du får samma friktion och samma tvål på händerna oavsett om du gnider dem mot varandra eller mot röven.


   
SvaraCitera

Torka helt rent när du lägger kablar istället, så slipper du lägga nån speciell vikt på att skrapa bajbryggan och rövhålet i all ära. Min syn på saken.


   
SvaraCitera

eh nej..

EmperorNero:

Du får samma friktion och samma tvål på händerna oavsett om du gnider dem mot varandra eller mot röven.


   
SvaraCitera

Jennie_K:

fittan för den är nästnäst skitigast,

muttan/musen/hålet/fittan är de renaste stället på en tjej eftersom den rengör sig själv.

Jennie_K:

sedan trampdynerna,

tvättar jag aldrig, för när man står på duschgolvet rinner ju tvål ner där..? + vem fan säger trampdynorna? har du tassar? [chocked] , dock vet jag att det heter så, men att man säger så ...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Hygien och Intimhygien


   
SvaraCitera

Mamma som gör sånt åt mej[smile]


   
SvaraCitera

lemuu:

muttan/musen/hålet/fittan är de renaste stället på en tjej eftersom den rengör sig själv.

Då kan du ju tvätta händerna däri före maten om det inte finns vatten.

lemuu:

tvättar jag aldrig, för när man står på duschgolvet rinner ju tvål ner där..?

Jo men jag gillar att gå barfota så mina trampdyner brukar vara väldigt svarta. Fast föresten jag brukar tvåla in mellan alla tår och gnugga trampdynerna på vintern med.

lemuu:

vem fan säger trampdynorna?

jag [blush]
Men jag tycker trampdyner är så söta, speciellt när folk ligger ner o blottar hela den gosiga dynan, får bara lust att pussa på den. [crazy]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

yeah [cool]


   
SvaraCitera

Jennie_K:

Jo men jag gillar att gå barfota så mina trampdyner brukar vara väldigt svarta. Fast föresten jag brukar tvåla in mellan alla tår och gnugga trampdynerna på vintern med.

aha okej ..

Jennie_K:

Men jag tycker trampdyner är så söta, speciellt när folk ligger ner o blottar hela den gosiga dynan, får bara lust att pussa på den. [crazy]

fot fetish? :p


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag fick upp en otrevlig bild i huvudet som säger att du är en såndär hårig kille som har bajs i röven.

HAHAHAHHAHAHAH


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera