Aviseringar
Rensa alla

tvättstugor


Ämnesstartare

är det någon mer än jag som tycker tvättstugor är jobbiga och läskiga? hatar att gå till tvättstugan själv och ofta klarar jag inte ens av det.
hur känner ni för tvättstugor?


   
Citera

vill bo i en


   
SvaraCitera

Om man går dit tillsamans är det inte alls lika jobbigt. [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver bara var rädd för Eriku serru [sad]


   
SvaraCitera

Nej älskar tvättstugor! Luktar så gott, mysigt.


   
SvaraCitera

Jag brukar skita i att tända lampan för om jag tvättar på kvällen är det ju kolsvart, går där och leker agent eller kanske att jag är med i en skräckfilm håller på bli mördad smyger där nere aj hjälp snubblar ser inget det är mörkt måste skynda till dörren innan någon knivar mig.


   
SvaraCitera

emery:

Nej älskar tvättstugor! Luktar så gott, mysigt.

kläderna blir rena också, det du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eriku:

Om man går dit tillsamans är det inte alls lika jobbigt. [wink][wink][wink][wink]

hehe.. just att tvätta är annars rätt kul, gillar bara inte tvättstugor >.<


   
SvaraCitera

Eriku:

kläderna blir rena också, det du!

Det jag.


   
SvaraCitera

Här kommer bilder på kläder!

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

Vem bär ens ner korgen till tvättstugan? Här använder man en tvättbag man kan hänga på axeln, mycket bättre. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder IKEA-bag, fett najs


   
SvaraCitera

Det är min plikt så. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag tycker oftast det är mysigt i tvättstugan. Rent och fräscht... Det är dock inte kul om lampan i källaren släcks innan man hinner gå ut, för då måste man söka upp en knapp = ångest


   
SvaraCitera

Basket_Case:

hur känner ni för tvättstugor?

Jag känner mest hat när man konkar på en jävla massa tvätt dit, och så har nån jävel stoppat in sin tvätt och det står 22 minuter kvar.[mad]


   
SvaraCitera