Aviseringar
Rensa alla

Tvåla sig där nere.


Ämnesstartare

spigg:

Det känns sjukt mycket fräschare att använda intimtvål, ärligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det torkar ut och irriterar fittan. ökar risk för bakterie- och svampinfektioner. använd bara vatten.


   
SvaraCitera

man kan få flugsvamp i underlivet


   
SvaraCitera

det finns bra bakterier som skyddar mot infektion, om du tar i tvål rubbas deras miljö (pH-värdet), och de slås ut. Detta leder till infekterat kön vilket är skabb död och illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

PRicken över "i" dårå.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fugate:

man kan få flugsvamp i underlivet

Sitter här med min banan.


   
SvaraCitera

isola:

Va?

Det är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det är du.

Izola var ju också jag[badgrin]
Kom inte in på isolakontot, men det är fixat nu[smile]


   
SvaraCitera

isola:

Izola var ju också jag

Yäää!!! Doppelganger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Yäää!!! Doppelganger.

[cool]


   
SvaraCitera

Isola, in the last action hero!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får väl testa sån där intim tvål då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

har den där meningen ekandes i mitt huvud,

Haha, jag med. [bigsmile]

OnT: Du kan bli uttorkad och det kan börja klia. Skaffa intimtvål eller tvätta noggrant med vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om du vill behålla ett fräscht och friskt underliv bör du enbart tvätta dig med ljummet vatten, och eventuellt med intimtvål om du känner dig riktigt renlighetsnojig.

Varför just ljummet vatten? Jag har inte hört att man ska ta något annat än ljummet vatten och egentligen bara accepterat det, utan att tänka så mycket mer på det. Men vad ger det för skillnad om man skulle ta kallt vatten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louie:

Varför just ljummet vatten? Jag har inte hört att man ska ta något annat än ljummet vatten och egentligen bara accepterat det, utan att tänka så mycket mer på det. Men vad ger det för skillnad om man skulle ta kallt vatten?

Antar att det är för att kallt vatten kanske är obehagligt och inte löser upp eventuell smuts riktigt lika bra. Men egentligen vet jag inte riktigt.


   
SvaraCitera