Aviseringar
Rensa alla

2002


Ämnesstartare

Tjena! Någon social p12 f12 p13 f13?


   
Citera

lillalex:
Tjena! Någon social p12 f12 p13 f13?

Jag kan bete mig som p13
GladGladMycket gladBlinkGalenhej vad gör du????


   
SvaraCitera

Jag är en 02 - 4år Blink


   
SvaraCitera

2002 var ett tråkigt år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Jag kan bete mig som p13
GladGladMycket gladBlinkGalenhej vad gör du????

Haha inget vaknade nyss la mig kl 8 sov 3 timmar. sitter snarare vid datorn :()


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
2002 var ett tråkigt år

Ja! Håller med helt. Men det va då värden förändrades totalt! En liten Alexandra föddes! 😀 Skulle hetat Moltas om jag va en kille. 🙂


   
SvaraCitera

måste kännas trist att vara född på 2000-t 

ni fick inte uppleva millennieskiftet 


   
SvaraCitera

S3ON: ni fick inte uppleva millennieskiftet

Hur gammal var du vid millenniumskiftet? Vad minns du av det?   Glad


   
SvaraCitera

vikingen:

Hur gammal var du vid millenniumskiftet? Vad minns du av det?   Glad

Jag körde windows 95, jag hade en skärmsläckare som räknade ner antalet sekunder till milleniumskiftetCool


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag körde windows 95, jag hade en skärmsläckare som räknade ner antalet sekunder till milleniumskiftetCool

haha minns att min första dator vart windows om det var 92 eller 93, sen en 95 och sen.... Galen    90 talet Gråter


   
SvaraCitera

vikingen:

Hur gammal var du vid millenniumskiftet? Vad minns du av det?   Glad

var 9, det var kallt och jättehalt på vägen, finns en hamn ett par hundra meter härifrån, och båtsällskapet där hade beställt sånt där stort fyrverkeri som kräver tillstånd för flera hundra tusen. Riktigt jävla mäktigt var det! hela byn var samlade där   


   
SvaraCitera

aristoteles: Jag körde windows 95, jag hade en skärmsläckare som räknade ner antalet sekunder till milleniumskiftet

MS Win 95.  Glad  Härliga tider. Då kunde bara filnamnen bestå av 5+3 tecken vill jag minnas typ lotta.jpg.  Mycket glad

S3ON: var 9, det var kallt och jättehalt på vägen, finns en hamn ett par hundra meter härifrån, och båtsällskapet där hade beställt sånt där stort fyrverkeri som kräver tillstånd för flera hundra tusen. Riktigt jävla mäktigt var det! hela byn var samlade där

Det är skrämmande vad åren går. Det är bara 59 dagar till 2015... eller 1405 timmar om man säger så... matematiker som jag är. Eller 84288 minuter.  Mycket glad

Själv skulle jag åka med mina föräldrar till pyramiderna vid Giza platån i Egypten och se Millenniumkonserten med Jean Michel Jarre men något strulade i sista sekunden... snöoväder, flygplan, anslutningflyg min hemstad > Köpenhamn... så det blev inget.  Gråter


   
SvaraCitera

Var 3 då 🙂 känn er gammal


   
SvaraCitera

Gick i 8:e klass 2002


   
SvaraCitera

Jag var en social p13 för tio år sedan. Duger det? Rodnar


   
SvaraCitera