Aviseringar
Rensa alla

23 och 14


Hannis
Ämnesstartare

Jag har träffat En 23 åring o vi gjorde lite sexuella saker men det jobbiga är att jag fått känslor för han.. Men Hur ska man göra pga åldern?


   
Citera

När jag var 14 såg jag det inte som ett problem men nu känner jag att det skulle vara äckligt att röra någon som är 14 och jag fyller 18 iår. Så någon som är 23 som tänder på någon som är 14 har något fel.


   
SvaraCitera

Jag känner också att det är lite fel. Om ni bara träffats några gånger så kanske det är bättre att avsluta eran relation. Dina känslor kanske inte hunnit bli så djupa då. Isåfall går de över snabbt. 🙂


   
SvaraCitera
sies
 sies

Om han har känslor för dig också, så tycker han nog exakt likadant.

Akta bara så han inte utnyttjar dig för din unga ålder, eller om du bara vill utforska dig själv. 


   
SvaraCitera

feeeeeeeeeeeeeeeeeeeel


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

LFsOVWP.jpg


   
SvaraCitera

Känns som att han kanske bara utnyttjar dig. Tycker du ska sluta umgås med honom


   
SvaraCitera

D var min högsta dröm när jag var 14, hade inte bangat. Känns lite underligt men kör hårt som fan om han e på. 

Mina förfäder har typ också sånt där åldersspann, dt var ej lika kontroversiellt förr iofs antar jag 


   
SvaraCitera

det går att gilla en person som är mycket yngre utan att det handlar om att utnyttja någon. men typ: se till att bli behandlad med respekt etc (vilket gäller för alla relationer, oavsett ålder). 

men typ, fråga hur han känner och vad han vill ha ut av relationen.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
När jag var 14 såg jag det inte som ett problem men nu känner jag att det skulle vara äckligt att röra någon som är 14 och jag fyller 18 iår. Så någon som är 23 som tänder på någon som är 14 har något fel.

^ Är dock 14 nu men ändå. Är väl inget problem men kan tycka att det är ganska omoget att röra någon som är 14 när man är 18 eller äldre.


   
SvaraCitera

euuh äckligt! 


   
SvaraCitera