Aviseringar
Rensa alla

Tvåtusentolv (um ville inte jag skulle skriva det me siffror [sad])


Paseo
Ämnesstartare

ok tkr vi ska hylla oss själva o glömma det vi misslyckats med
2012 har vart det bästa året i mitt liv hittills faktiskt
2010 va det värsta så 2011 va nog ett år som krävdes för å gå från bra till dåligt
med tanke på hur jag såg ut i början av 2011:
Image
o hur jag såg ut i slutet av 2011:
Image
så har jag nog rätt i det ja

2012 har jag sett likadan ut förutom kort hår då o då å långt hår då å då
jag har gjort en del dåligt 2012 men det tänker jag glömma o skita i
för jag har gjort en massa bra saker o inte bara för mig själv
är superdupernöjd med detta året

va har du lyckats med
visa gärna bilder
du ska få gratulationer också
o du ska gratulera andra


   
Citera

Vilken bra tråd [love]

Har både misslyckats och lyckats. Med samma saker. Upp och ned liksom. Kan inte komma på ngt spec.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

ja tror det är lite så att det jag gjorde 2011 har gjort 2012 så bra
detta stod på Tanums hemsida:
[love]
"Paseo har drivit ”Bellas cupcakes”, ett café i Grebbestad där hon sålt unikt designade cupcakes. Genom ett utstickande koncept och intensiv aktivitet på Internet har hon gjort sig synlig och skapat ett stort kontaktnät. Paseo som är en stark entreprenör i själ och hjärta har dessutom varit en fantastisk inspirationskälla när det gäller att ”gå utanför boxen” eftersom hennes drivkraft att gå sin egen väg är starkare än samhällets strikta sociala normer."

det där sista sammanfattar nog mitt år ganska bra mmmm

isola:

Vilken bra tråd Har både misslyckats och lyckats. Med samma saker. Upp och ned liksom. Kan inte komma på ngt spec.

kan du inte komma på ngt spec stort [smile]


   
SvaraCitera

Paseo:

kan du inte komma på ngt spec stort [smile]

Skolan kanske... fast tog ju inte upp den detta år utan innan.
Haft lite mindre panikattacker, tror jag. Även om 2011 var bättre på det sättet. 🙁


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Haft lite mindre panikattacker, tror jag. Även om 2011 var bättre på det sättet. 🙁

Men ändåååå det är bra. Jag har inte haft ngn sen början av året!!


   
SvaraCitera

Paseo:

Men ändåååå det är bra. Jag har inte haft ngn sen början av året!!

mm har en massa generell ångest och mindre attacker men ingen sådär som håller i sig i hundra år längre, det är bra.


   
SvaraCitera

Jag HATAR 2012! Min storhetstid är förbi och 2013 blir bara värre. 13 är ju oturstalet och jag hade otur när jag var 13 år det kommer inte bli nån förändring. Inte till det bättre i alla fall. Och 2012 skulle bli mitt stora år var det tänkt, det har varit en ren och skär katastrof, KISSÅR!


   
SvaraCitera

Fast lyckades behålla min streak iaf. Inte sjukanmält mig från kneget en enda dag det här året[cool]


   
SvaraCitera
höna

2012 är året jag växt upp, tagit mer ansvar osv men samtidigt har jag aldrig mått så pissigt psykiskt som under 2012. hoppas 2013 blir bättre.


   
SvaraCitera

2012 har sugit balle. hej då.


   
SvaraCitera
KSENIA

2012 HAR VARIT 1 GANSKA FINT ÅR. DET FÖRGÅNGNA LIV1 KÄNNS ÄN MER AVLÄGSET, SKÖNT!


   
SvaraCitera

2011 sög pung för egen del. Är glad att det blev 2012. Slutade jobba och började plugga, slutade röka, gick ner en massa i vikt och träffade nytt folk. Bortsett från våren så har jag mått jävligt mycket bättre det här året än vad jag gjort på länge och det är också rätt skönt.

Är optimistisk inför 2013.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

höna:

2012 är året jag växt upp, tagit mer ansvar osv men samtidigt har jag aldrig mått så pissigt psykiskt som under 2012. hoppas 2013 blir bättre.

[sad] 2013 kanske är övergångsåret o sedan blir 2014 det bästa året hittills

dvärgkastarn:

Är optimistisk inför 2013.

wohooo då kanske 2012 va ditt övergångsår å nästa år kmr bli fenomenalt


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KSENIA:

2012 HAR VARIT 1 GANSKA FINT ÅR. DET FÖRGÅNGNA LIV1 KÄNNS ÄN MER AVLÄGSET, SKÖNT!

jag känner också detta!!!


   
SvaraCitera