Aviseringar
Rensa alla

Tveksamheten.


Ämnesstartare

När man kommer in på mammas och pappas sovrum och på sängbordet ser 8 paket som liknar kondomer varav det står våtservetter på 3 av dom. Jag undrar fortfarande om resten också är våtservetter, eller om dom är kondomer. Sedan börjar jag tveka. Varför har dom så många våtservetter vid sängen? Frågor jag inte vill ha svar på. Var bara tvungen att dela med mig för jag är väldigt fundersam.


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, varför bry sig ens? De har säkert dem till något skitperverst så du vill nog inte veta det ändå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju förvisso ha våtservetter till att tvätta sig i ansiktet med, och din mamma/pappa kanske gillar att göra det i sängen.

Eller så tvättar de sina intimare delar innan de utför oralsex på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Eller så tvättar de sina intimare delar innan de utför oralsex på varandra

nam-nam!smart såsett,men inget man vill tänka om sina föräldrar,fast ändå,om föräldrar inte hade nåt sexliv borde han ju inte funnits[rolleyes]jag har våtservetter,men d betyder inte att jag har oralsex [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men inget man vill tänka om sina föräldrar,

Har sett pappa ha sex på badrumsgolvet, jag har fortfarande traumatiska men, fast att jag var typ 9 år då. [sad]
De svettiga handavtrycken på golvet och imman på spegeln försvinner aldrig ur mitt minne. [mad]

Tözen:

jag har våtservetter,men d betyder inte att jag har oralsex [no-no]

Men du har ingen att oralsexa med [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torka bort sperman efteråt, hallådaah!
Alltså, du förstår, när mannen fört in sin penis i slidan på kvinnan så sprutar han in sin befruktningsvätska där men det är ju inte precis som att den bara sugs upp där inne, den åker ut igen. Och då kanske din mamma torkar upp den efteråt.
Men då är det ju lite konstigt att de har kondomer samtidigt... för då slipper man ju problemet jag beskrev ovan. De kanske varvar lite eller så!

Mystiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har sett pappa ha sex på badrumsgolvet, jag har fortfarande traumatiska men, fast att jag var typ 9 år då.

[chocked][chocked][chocked]omg![chocked]

Nintendo:

Men du har ingen att oralsexa med

måste du påminna mig?![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ante:

ser 8 paket som liknar kondomer varav det står våtservetter på 3 av dom. Jag undrar fortfarande om resten också är våtservetter, eller om dom är kondomer.

Såhär är det,dina föräldrar är blyga och vill inte att någon ska veta att dom har ett sexliv.Därför håller dom på att kamoflera kondompaketer till våtservetterspaket,fasst dom hade inte hunnit blivit klara än då du såg det [sad]
Gå och kolla igen så är jag ganska säker på att du kommer hitta massor av VÅTSERVETTERSPAKET och kondompaketen är mystiskt försvunna[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

[chocked][chocked][chocked]omg![chocked]

[cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Tözen:

måste du påminna mig?![mad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera