Aviseringar
Rensa alla

tvinga ngn suga av en


Imgood:

jag bara undrar! Hur kommer du , som e hennes kille, reagera?

Skulle letat upp honom och skurik kuken av honom [y]


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

Imgood:

Hur komer du reagera om din tjej säger til att hon blivit tvungen att suga av en 40 årig man innan hon blev tilsamans med dig?

Du är fan rätt skön ändå.


   
SvaraCitera

kommer förmodligen aldrig att ha ett förhållande så inga problem för mig[zzz]


   
SvaraCitera

Angelize:

bakifrån ([wink])

I came


   
SvaraCitera

Imgood:

Hur komer du reagera om din tjej säger til att hon blivit tvungen att suga av en 40 årig man innan hon blev tilsamans med dig?
jag bara undrar! Hur kommer du , som e hennes kille, reagera?

Herregud vrf bryr du dig över huvud taget? förstår verkligen inte "poängen" med det hela...


   
SvaraCitera

Imgood:

Hur komer du reagera om din tjej säger til att hon blivit tvungen att suga av en 40 årig man innan hon blev tilsamans med dig?
jag bara undrar! Hur kommer du , som e hennes kille, reagera?

Det var nog den mest sjuka frågan på länge, rör det dig på ngt sätt? Funderar du på att göra det lr?


   
SvaraCitera

fitnessrx:

ett sånt luder

Vem fan har sagt att det var ett luder?


   
SvaraCitera

tyvärr så skulle jag börja tvivla på tjejen. Fast det beror ju lite på situation.
Men hur fan lyckas man bli tvingad att suga av någon?


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Men hur fan lyckas man bli tvingad att suga av någon?

Med hot, våld et cetera?


   
SvaraCitera

Sagitta:

Med hot, våld et cetera?

Jo klart det går att hota någon till det eller rent av våldta någon i munnen.
Fast oftast går det nog till såhär.
Tjejen vill inte igentligen, men killen trugar och tjatar lite, tjejen ger med sig sen nästa dag får hon ångest över det, och får det till att hon blev tvingad.


   
SvaraCitera

Beror väl på eh.. Var det rejp eller vare typ någon närstående eller vad? Vet hon vem snubben är.. :s Låter fett skumt att bara bli tvingad till det out of nowhere..

helpeachother:

Hon kunde bitit kuken av honom istället för att underkasta sig tvång . man gör som sagt alltid sina egna val[shake]

aa men jo tjena.. mitt i paniken ba hmm kanske ska bita av honom kuken o se ALLT BLOD RINNA O KÄNNA HUR ALLT FÖRSTÖRS UNDER MINA TÄNDER!!! det låter äckligt, speciellt när man tänker efter hur ömtåligt det egentligen är.. :< ohwell.

Stinky_alex:

Får mig att fundera, är du:
a) 40-årig man

xD


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Jo klart det går att hota någon till det eller rent av våldta någon i munnen.
Fast oftast går det nog till såhär.
Tjejen vill inte igentligen, men killen trugar och tjatar lite, tjejen ger med sig sen nästa dag får hon ångest över det, och får det till att hon blev tvingad.

Men det är ju nästan likadant det med iofs, hon vill ju egentligen inte då heller, som någon hjälplös som blir tvingad.


   
SvaraCitera

Allt går med de tre V:na

1. Vilja
2. Våld
3. Vaselin

=)


   
SvaraCitera

Angelize:

slå sönder honom, fast bakifrån

bin there done that...


   
SvaraCitera