Aviseringar
Rensa alla

tvinga ngn suga av en


[tard]


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Hando

[mad]


   
SvaraCitera

Angelize:

Om jag var kille (och stark) så skulle jag slå sönder honom, fast bakifrån ([wink]), så han inte kan anmäla mig...

hahahahaha[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
.


   
SvaraCitera

vad finns det att reagera på[confused]
säger ju sig självt att man tycker att det är synd om henne och förstår att det är något hon mår dåligt över


   
SvaraCitera

Förmodligen är det något hon mår dåligt av eftersom hon anser sig blivit "tvingad" till det. Så jag skulle reagera moget för hennes skull (även om jag ville mörda mannen som gjorde det mot henne inombords). Lyssna om hon vill prata om det, vill hon anmäla honom? Är det någon hon fortfarande har kontakt med? I sånafall se till att hon inte behöver träffa honom igen.

Det hände trots allt innan ni blev tillsammans och hon behöver nog ditt stöd mer än något annat.


   
SvaraCitera

Imgood:

jag bara undrar! Hur kommer du , som e hennes kille, reagera?

Ingen aning, ... [shake]

Den krymper säkert.. [n]


   
SvaraCitera

"Skiter väl idig, gå hem [tired]"


   
SvaraCitera

Budolicious:

"Bra, då vet du ju hur man gör. SÅ HUKA"


   
SvaraCitera

emery:

"tvingad? jo tjena din äckliga slyna"


   
SvaraCitera

hahahaha din flickvän ville ha gubbkuk.


   
SvaraCitera

Budolicious:

"Bra, då vet du ju hur man gör. SÅ HUKA"

ohh


   
SvaraCitera

Det beror på hur tjejen mådde när vi blev ihop i så fall. Om hon mådde jätte dåligt psykiskt så skulle jag göra allt jag kunde för att hjälpa henne.


   
SvaraCitera