Forumet

tvinga ngn suga av en

1430 86
Ritinkin:

Hur reagerade du?

Jag sa att" detta hände innan jag blev tillsammans med dej, så jag lämnar beslutet över till dig och du får själv bestämma vad jag ska göra med honom. men jag vill att du ska säga det till din farsa för han funnits hela tiden."
det var svårt att säga det till henne och det är mycket svårare för mig att acceptera detta han hänt min tjej
Förmodligen är det något hon mår dåligt av eftersom hon anser sig blivit "tvingad" till det. Så jag skulle reagera moget för hennes skull (även om jag ville mörda mannen som gjorde det mot henne inombords). Lyssna om hon vill prata om det, vill hon anmäla honom? Är det någon hon fortfarande har kontakt med? I sånafall se till att hon inte behöver träffa honom igen.

Det hände trots allt innan ni blev tillsammans och hon behöver nog ditt stöd mer än något annat.
Imgood:

Hur komer du reagera om din tjej säger til att hon blivit tvungen att suga av en 40 årig man innan hon blev tilsamans med dig?
jag bara undrar! Hur kommer du , som e hennes kille, reagera?

Skulle inte bli tillsammans med ett sånt luder för det första.. men hypotetiskt.. så skulle jag gjort slut. Kanske stuckit ut ögonen på 40-åringen innan, beros på vem det varit.