Aviseringar
Rensa alla

Tvingad att bli pappa


anonym2012:

Nja, skulle inte tro det eftersom jag knappt har tid med de 2 jag har eftersom jag är singel pappa

Troll?[rolleyes]


   
SvaraCitera

skulle själv vara helt kallsvettig om jag befann mig i din situation ;(
Helt sjukt att inte kunna ha någon talan, och tjejen verkar lagooom stabil som väljer att behålla barnet?! upp till kamp säget jag bara! [crazy]
annars blir det väl bara att betala en tusing i månaden och "to be the non existing dad"


   
SvaraCitera

anonym2012:

Aha trodde det var typ 5000 kr typ

Nej nej, så jävla mycket är det inte. Då är det ju billigare att slå ihjäl ungen


   
SvaraCitera

och.. be more careful next time... förfan


   
SvaraCitera

HAHAH musplupp "billigare slå ihjäl ungen"


   
SvaraCitera

anonym2012:

??? Vafan vad mer kan man göra än att ha kondom FFS

Hade du kondom när ni tillverkade de andra ungarna också?


   
SvaraCitera

Ska från och med dags dato endast ligga med MÄN som kan hantera konsekvenser. :s


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Jag minns att det var 1273kronor varje månad som samhället tvingar dig att skicka till hennes konto varje månad. Sammanlagt kommer du, förmodligen att förlora en kvarts miljon kronors summa som detta destruktiva samhälle kräver av dig.

http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/separerar/underhallstod/!ut/...


   
SvaraCitera

elverpigen:

Ska från och med dags dato endast ligga med MÄN som kan hantera konsekvenser. :s

mhm!!


   
SvaraCitera

isola:

Kondomer kan gå sönder, det är sådant som händer och man får ta ansvar därefter om man valt att ha sex.

Men lilla gumman. Vi lever i 2012. Där har man sex utan att man nödvändigtvis vill skaffa barn.

Föreslår att du "råkar" knuffa ner henne för en trappa eller något TS, så att det blir missfall.


   
SvaraCitera

asså helt enkelt, neka att du är pappan, vägra faderskapstestet, och åk till mexiko i ett år[party]


   
SvaraCitera

anonym2012:

Ska man vara tvungen som kille i detta samhälle att inte ha sex eller att sterilasera sig bara för att vara säker på att inte få barn?

Nej, men du är tvungen att låta bli vaginalt samlag eller sterilisera dig.

Jobbigt läge (ej raljans). Du har inget val egentligen, du får ta ansvar för barnet om det nu är ditt barn. Fattar att det är jobbigt, men det är en risk en tar när en har sex.


   
SvaraCitera

man borde väl märka om kondomen spruckit!? hade nog krävt ett faderskapstest iaf om jag var du nu när du använt kondom.

är hon ens säker på att hon är gravid?

anonym2012:

Ska man vara tvungen som kille i detta samhälle att inte ha sex eller att sterilasera sig bara för att vara säker på att inte få barn?

Ja. Eller så får man undvika att stoppa kuken i tjejer man inte kan lita på.
Det är bara att välja.


   
SvaraCitera

clickclack:

Föreslår att du "råkar" knuffa ner henne för en trappa eller något TS, så att det blir missfall.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ska man skaffa barn bör båda föräldrarna vara med på det, annars är mamman lika dum och klantig som pappan (för det mesta i alla fall). Och om du nu verkligen hade kondom så är hon väldigt elak.


   
SvaraCitera