Aviseringar
Rensa alla

Twilight


Ämnesstartare

Någon mer som älskar böckerna av Stephanie Mayer?

Ska klart försöka gå på bio och se den den 21 november, någon som redan har sett den eller börjat läsa den tredje boken?


   
Citera

Har bara läst första boken, den var bra. 🙁


   
SvaraCitera

Har läst de två första. Ska påpeka att de på svenska faktiskt också är bra. Har läst både och : ) Dold text: Blev nästan lite besatt av en viss kille i de böckerna [blush]


   
SvaraCitera

dom är underbara! ska med se filmen hade jag tänkt


   
SvaraCitera

De är BÄST! Ska se dem på premiären i Stockholm med mina kompisar och vi satsar på att klä upp oss med linser och puder och allt![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKA se filmen den 21:D:D
har läst om 3 första böckerna o väntar på att den 4:e ska komma ut på svenska annars läser jag den på engelska ändå "/
ÄLSKAR DOM! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis fick mig besatt.
Ska börja på Stephenies tidigare bok nu tänkte jag. The host.
Ska se filmen 21 också, är det tänkt.

OCH - Snälla läs inte den kassa svenska översättningen. Läs originalen.


   
SvaraCitera

JAG SKA SE TWILIGHT DEN 21:a!!!!! : DDDDD[love]


   
SvaraCitera

cinderella__:

Ska klart försöka gå på bio och se den den 21 november, någon som redan har sett den eller börjat läsa den tredje boken?

HIHI, såg den på bio igår :E :E
Vaddå börjat läsa tredje boken? Läste ut den fjärde för evigheter sen [rolleyes]


   
SvaraCitera

NEJ


   
SvaraCitera

Trimstrams:

OCH - Snälla läs inte den kassa svenska översättningen. Läs originalen.

Du har uppenbarligen inte läst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Du har uppenbarligen inte läst.

Inte alla. Jag slutade efter femtio sidor eftersom jag inte gillade det på svenska. duh.


   
SvaraCitera

nej...en tjej i min klass snackar om twilight HELA FUCKING TIDEN! så nu är jag bortskrämd


   
SvaraCitera
Jeay_L

Såg filmen på premiären igår med två vänner så underbar film! Ska helt klart köpa böckerna och filmen då den kommer på DVD!


   
SvaraCitera

Har läst ettan & tvåan. Ska se filmen ikv. Är dock rädda att jag ska bli besviken [sad]
Men update kommer nog här!


   
SvaraCitera