Aviseringar
Rensa alla

TWILIGHT 2!!! TRAILER SLÄPPT!!!


McLuver:

[mad] (Du röstade på detta alternativ)

Läste första boken, den sög. Tror inte denna filmen är ett undantag.


   
SvaraCitera

Gammalt.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

[mad] (Du röstade på detta alternativ)

Den är bara värd att se om Embry(Jacob's kompis) som är med i typ en halvminut i första filmen är med i tvåan. Annars är det fett ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Första filmen var skrattretande. Men jag måste nog se denna också så att jag kan såga den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Verkar vara med varulvar i denna, tror att varulven blir kär i Bella eftersom Edward verkar göra slut och då blir hon och varulven ihop och Edward blir avis och vill ha Bella tillbaka det är min teori iallfall!

kan någon som läst böckerna intyga detta? är verkligen inget twilightfan, såg filmen för några dagar sen och kommer se nästa men jag trodde hela grejen var att Bella och Edward skulle hålla ihop [sad]

Wanking BC:

MEN BRA, Man kommer inte kunna få sig något på flera månader.. alla tjejer är upptagna med att onanera till Edward eller vad han heter [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

HAHA [love]


   
SvaraCitera

McLuver:

Verkar vara med varulvar i denna, tror att varulven blir kär i Bella eftersom Edward verkar göra slut och då blir hon och varulven ihop och Edward blir avis och vill ha Bella tillbaka det är min teori iallfall!

Du ha inte läst böckerna va?? Varulvarna är ju bla Jacob och hans vänner. Klar Jacob blir kär i Bella, det är han ju redan i första boken.

barbapappan:

men jag trodde hela grejen var att Bella och Edward skulle hålla ihop

De kommer hålla ihop, Iaf till tredje boken, har inte kommit längre.. Men det är väl självklart att det är Bella och Edward, aven om han lämnar henne i början av filmen.

Själv tycker jag hittills att andra boken, New moon, är den bästa. Jafg både grät och skrattade i den samtidigt som jag var galen på Bella för allt hon hittade på Edward för att han lämnade henne, Men det är ju i den boken som man verkligen får se för första gången hur pass kär Edward är. Att han verkligen inte vill och kan leva utan henne.

Är det någon som har läst första kapitlet ur den nyaste boken som speglar twilight ur Edwards perspektiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera