Aviseringar
Rensa alla

twilight bella psykstörd


Ämnesstartare

okej jag tänkte börja med att säga att jag inte är förtjust i twilight pga detta
makeup-artisten var hög när han sminkade vampyrerna för man ser ju klart och tydligt att det är vitt puder de har i fejjan

fast jag gillar new moon
men eclipse var droppen stängde av efter några scener känns som att det är en väldigt kristen författare med sex efter äktenskap suck suck suck

nu till poängen
vore det inte coolt om det slutade med att allt detta var en illusion? att bella var med om någonting tragiskt och hittade på dessa vampyrer edward jacob allt och att allt bara fanns i hennes huvud

sen begår hon självmord

skulle inte detta bli världshistoriens slut? snacka om att alla fans skulle koka av ilska=mer uppmärksamhet till filmen

jag skulle i alla fall tycka att det vore ett bra avslut på dessa filmer


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

att du ens orkar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahHHAHAHA ja, tkr de borde göra så med harry potter med, typ harry vaknar upp på psykmottagning värsta schizo


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hahahHHAHAHA ja, tkr de borde göra så med harry potter med, typ harry vaknar upp på psykmottagning värsta schizo

Ja, ljuvt. Skulle älska det slutet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

känns som att det är en väldigt kristen författare

Hon är mormon juh [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Lounge fact: hahahHHAHAHA ja, tkr de borde göra så med harry potter med, typ harry vaknar upp på psykmottagning värsta schizo
Ja, ljuvt. Skulle älska det slutet.

Åh nej, vad ledsamt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar det! vore helt underbart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahHHAHAHA ja, tkr de borde göra så med harry potter med, typ harry vaknar upp på psykmottagning värsta schizo

hahahahahaha lol harry potter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle passa bättre på harry potter faktiskt. Skulle va mer tragiskt. Men aa lätt. låter som en bra idé. Du borde maila dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, det skulle vara bättre om Blade dök upp i slutet med en cool replik som "Vampires are not suppose to fuckin' sparkle!" och slashade sönder allihop.

Image


   
SvaraCitera