Aviseringar
Rensa alla

Twilight vs Låt den rätte komma in


Ämnesstartare

Som ni alla säkert vet så har det kommit nya vampyr filmer. En av dom är
Twlight:

och
Låt den rätte komma in:

Nog drar dom åt sig lite olika fans men om ni skulle jämföra dom, vilken är/verkar bäst?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har bara läst Låt den rätta komma in... halvt.
Men jag svarar ändå, den vinner. [blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt den rätte komma in skulle jag tro? Den har fått högre betyg.

Twilight är väl i stort sett en kärleksfilm om vampyrer, snygga skådisar, fina miljöer etc? Vad är behållningen i Twilight annat än Robert Pattinson?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vad är behållningen i Twilight annat än Robert Pattinson?

Ingen. Du vet såna där böcker som tanter läser med vackra barbröstade muskelknuttar på framsidan? Twilight-böckerna är samma sak, fast för tonåriga misfits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ingen. Du vet såna där böcker som tanter läser med vackra barbröstade muskelknuttar på framsidan? Twilight-böckerna är samma sak, fast för tonåriga misfits.

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sett någon än, men jag skulle gissa på att "Låt den rätte komma in" är mycket överlägsen.


   
SvaraCitera

skulle nog helst vilja se låt den rätte komma in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha något om varulvar:(


   
SvaraCitera
smisk

Orkar inte vapyrfilmer...

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag vill ha något om varulvar:(

/sign


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

/sign

Vampyr=emo
Varulv=Chuck Norris


   
SvaraCitera

Jag har inte sett Twilight, men jag har sett Låt Den Rätte Komma In.
Hoppas verkligen att T är bättre, höll på att somna när jag såg LDRKI.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry] Jag blev fett besviken när jag såg att Twilight hade fått 5.3/10 på IMDB [cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Jag ville så gärna fucking se den :(((( Den har lixom fått mindre än Jumpers 5.9???? Jumper lixom, jag tyckte att den var så otroligt K-A-S-S!

Ofta Låt den rätte komma in har fått 8.5 [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ofta Låt den rätte komma in har fått 8.5

Jepp, förtjänat. Jag älskade Låt en rätte komma in medan jag bara hört talas och sett trailern till Twilight. Det är en sån där film där man låtsas att man själv är den som vampyren blir kär i, medans LDRKI är liksom mer.. "rikitig".

Alltså, medan Twilight bara vill få ihop pengar så fokuserar LDRKI mer på storyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ofta Låt den rätte komma in har fått 8.5

Enligt många är den bästa svenska filmen dom har sett. Blev också förvånad när jag hörde att en svensk vampyrfilm fått så bra kritik.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har visserligen inte sett Twilight, men jag hoppas innerligt att den är bättre än LDRKI, som sög hårt. [n]


   
SvaraCitera