Aviseringar
Rensa alla

Twitter?


hatar twitter och hatar facebook

dock facebook lite bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hatar twitter och hatar facebook

dock facebook lite bättre

Varför? Det är kul och bra 🙂


   
SvaraCitera

emma_96:

Varför? Det är kul och bra 🙂

vet inte ritktigt. är för mycket sånt. vart man än går och är ser och hör man nåt om facebook och twitter. jag kan tycka sånt är kul i några dagar eller lite ibland men när alla överanvänder det tröttnar jag och börjar hata och det och tycka att alla som använder det mycket är fjortisar utan liv

haha bra vet jag inte. twitter ser jag som en blogg typ, onödigt. facebook är bra för att hålla kontakten med folk men jag tycker msn räcker, har använd msn längre och pallar inte bli aktiv på facebook

hoppas du blev nöjd av svaret [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tycka att alla som använder det mycket är fjortisar utan liv

Så du tycker jag är en fjortis utan liv?! [surprised]

patrick bateman:

twitter ser jag som en blogg typ,

Twitter är lååångt ifrån en blogg, man skriver bara vad som händer i sitt liv (även om det inte alltid är speciellt intressant [crazy])


   
SvaraCitera

emma_96:

Så du tycker jag är en fjortis utan liv?!

haha förlåt [cute] anade att jag skulle få det svaret. men det beror ju på hur mycket du använder det, använda det är det inget fel på, gör tom min morsa

emma_96:

Twitter är lååångt ifrån en blogg, man skriver bara vad som händer i sitt liv (även om det inte alltid är speciellt intressant )

haha som en blog ju, eller en dagbok. sen har jag aldrig sett charmen med att skriva vad jag har gjort idag


   
SvaraCitera

bara 40+are som använder twitter visste du inte haha? [crazy]


   
SvaraCitera

http://twitter.com/#!/JasmineKern

följ mig, följ miiiiiiiigggggggggggggggg[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hatar twitter och hatar facebook

dock facebook lite bättre

twitter håller jag med om, men jag har dt för att göra reklam för mg själv, e inte särskilt aktiv (inte alls faktiskt) loggar nästan aldrig in, men jag vill ha följare så att de upptäcker min blogg[bigsmile]

facebook var mitt liv, men sen jag har blivit medlem här har jag tröttnat väldddddiiiiigggggttttt mkt, men jag använder dt fortfarande pga chatten, jag gör inte så mkt mer än det där faktiskt... [wink] och jag gillar att vara social så fb e ju bra för dt liksom. kraaaaaaaaaaammmmmm[love][love]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

twitter håller jag med om, men jag har dt för att göra reklam för mg själv, e inte särskilt aktiv (inte alls faktiskt) loggar nästan aldrig in, men jag vill ha följare så att de upptäcker min blogg

bra det [y] jag har också twitter men jag har det bara för att få nyheter om vissa artister

cuzIcan:

facebook var mitt liv, men sen jag har blivit medlem här har jag tröttnat väldddddiiiiigggggttttt mkt, men jag använder dt fortfarande pga chatten, jag gör inte så mkt mer än det där faktiskt... och jag gillar att vara social så fb e ju bra för dt liksom. kraaaaaaaaaaammmmmm

facebokk chatten är kass tycker jag. msn är mycket bättre att chatta i. facebokk kan dock vara bra med att hålla kontakt med olika männiksor man inte känner lika mycket som man träffat på olika ställen i världem, tycker jag

men jag använder knappt facebook. har det mest för att få nyheter där med

haha jo facebook är bra för att vara social. men jag gillar att vara udda, har alla facebook har jag det inte. [bigcheers]

kram på dig med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha förlåt anade att jag skulle få det svaret. men det beror ju på hur mycket du använder det, använda det är det inget fel på, gör tom min morsa

Haha gör inget xD. Jag använder det inte så mycket, typ två timmar varje dag.
Hahah okej XD

patrick bateman:

haha som en blog ju, eller en dagbok. sen har jag aldrig sett charmen med att skriva vad jag har gjort idag

Men jag använder det för att det är kul, inte för att skriva vad som händer i mitt liv eller vad jag gjort idag(även om jag gör det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

bara 40+are som använder twitter visste du inte haha?

Det är mer ungdomar än typ gamlingar som använder det...


   
SvaraCitera

emma_96:

Haha gör inget xD. Jag använder det inte så mycket, typ två timmar varje dag.
Hahah okej XD

haha ganska mycket ju, tror jag [confused] men det är lugnt. du är snäll [smile]

emma_96:

Men jag använder det för att det är kul, inte för att skriva vad som händer i mitt liv eller vad jag gjort idag(även om jag gör det också.

okok coolt. aja så länge det är kul så är det ju bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ganska mycket ju, tror jag men det är lugnt. du är snäll

Men jag skriver inte så mycket iallfall, för har typ inget att skriva [crazy].

patrick bateman:

okok coolt. aja så länge det är kul så är det ju bra

Japp men kommer nog tröttna efter ett tag xD.


   
SvaraCitera

emma_96:

Men jag skriver inte så mycket iallfall, för har typ inget att skriva .

haha sällan nån har nåt vettigt att skriva, är bara att skriva random grejer

emma_96:

Japp men kommer nog tröttna efter ett tag xD.

haha det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha sällan nån har nåt vettigt att skriva, är bara att skriva random grejer

Haha jag vet XD

patrick bateman:

haha det är bra

Nä det är inte bra :/.


   
SvaraCitera