Aviseringar
Rensa alla

Tycka synd om-tråd


Ämnesstartare

aspie:

ok

håller du inte med?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

typ... en kille under 175?

Jag mäter för bövelen 175 down there...[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag mäter för bövelen 175 down there...

😉


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

nej, jag skulle vilja ha en jättelång kille som husdjur. han skulle kunna krama mig när jag ska somna även om jag har orakade ben och mens och har fett hår.

Långa räliga pojkar, blä på dem. F ö skulle inte min lilla människa få sova i min säng, ngn typ av disciplin får det vara[no-no]

Man måste uppfostra sina husdjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Långa räliga pojkar, blä på dem. F ö skulle inte min lilla människa få sova i min säng, ngn typ av disciplin får det vara

Man måste uppfostra sina husdjur.

jag kan vara ditt husdjur...


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

han skulle kunna krama mig när jag ska somna även om jag har orakade ben och mens och har fett hår.

Låter väl inte så farligt?


   
SvaraCitera

Det är mysigt med korta killar. Kan krama dem mot mina bröst och hålla dem som min egna lilla baby.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

nej, jag skulle vilja ha en jättelång kille som husdjur. han skulle kunna krama mig när jag ska somna även om jag har orakade ben och mens och har fett hår.

jag vill ha en dvärg med plommonstop-hatt och en schysst käpp. och kostym. också ska han vara jättevänlig och vara älskad av alla och prata med fin brittisk dialekt.

"Top of the mornin', Gov'nah!" också ska han ha en egen theme sång spelandes hela tiden, typ en jazz, saxofon & trumpet [love]

fan va sött.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

172cm

inte så överdrivet kort, inget att ha komplex över. du kanske dessutom växer lite till?

BLODÅDRA:

håller du inte med?

att det är synd om de som är det? well om de inte trivs med det så. men alltså ja det är väl synd om alla som inte faller inom ramen för ett visst ideal isåfall. blir ju ingen större grej än vad man gör det till


   
SvaraCitera

Wanking BC:

172cm

du är fortfarande ung[bigcheers]


   
SvaraCitera

aspie:

inte så överdrivet kort, inget att ha komplex över. du kanske dessutom växer lite till?

Har inte komplex, tycker bara att det är jobbigt, tycker sjukt synd om dem som är kortare än mig fast de är äldre 🙁 växer förmodligen mer ja [y]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag kan vara ditt husdjur...

Om du är rumsren o inte bits är du välkommen.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag tycker så synd om alla korta killar, ni borde få så mycket ni inte får. Det är liksom helt omöjligt för er att bli längre också, mer än att dö och återuppleva som någon lång kille fast då kanske ni blir något annat, typ en räv, och det är väl helt onödigt att dö då. Så jag skulle vilja starta en fond för alla korta killar. Liksom, hur snygga ni än är gör det ingen skillnad. Om en snygg kort kille står jämte en ful lång...

Kram på alla sådana.

åh, så omtänksamt av dig. vi halvlängdsmän behöver verkligen höra sånt här. gu va upplyftande [crazy]

sökte lite i forumet och det här var vad jag hittade. kvinnor är ondskefulla varelser[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

sökte lite i forumet och det här var vad jag hittade. kvinnor är ondskefulla varelser

HAHAHAH blev du ledsen lille vän


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

HAHAHAH blev du ledsen

missat mina trådar eller? har komplex över min längd, så ja, jag blev lite ledsen [sad]

BLODÅDRA:

lille vän

[cry]


   
SvaraCitera