Aviseringar
Rensa alla

Tycker du att det är pinsamt att..


Ämnesstartare

qazedctgb:

det beror på jag skulle ha lök en gång det kostar ju typ 2 kronor (5,50 kg) och då kunde jag inte bara köpa det utan köpte lite extra...

men tänk såhär. alla kommer tro att du ska laga mat och det enda som fattas är lite lök. inget konstigt alls.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

men tänk såhär. alla kommer tro att du ska laga mat och det enda som fattas är lite lök. inget konstigt alls.

ja men det tramsiga är att gå till supermarket och handla för två kronor på kortet...


   
SvaraCitera

kanske om man ska handla kondomer[cool][cool].. men då tar man en påse lösgodis till så löser det sig[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nä. En gång när jag var utanför en mataffär så var det en kille som gick in och kom ut typ en kvart senare, med enbart ett paket rostbröd i handen. Det var lustigt.

Det lustiga tycker jag är att du hängde utanför en matbutik i minst en kvart och håller koll på alla som går in o ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte alls att det är pinsamt.
Köper oftast bara en eller få saker när jag är och handlar, eftersom det är så nära till affärer ifrån där jag bor orkar jag inte veckohandla utan går bara och köper när jag behöver något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

ja men det tramsiga är att gå till supermarket och handla för två kronor på kortet...

haha, men har du inte två enkronor löst eller ;D


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

haha, men har du inte två enkronor löst eller ;D

nej sällan


   
SvaraCitera

Sendjil:

är det helt normalt för dig? [smile]

Ja?

Det är mer pinsamt att jobba inom hemtjänst och vara ombud att gå till apoteket och köpa 4-5 mediciner för hemorrojder och underlivssalvor.


   
SvaraCitera

Flashdance:

Det lustiga tycker jag är att du hängde utanför en matbutik i minst en kvart och håller koll på alla som går in o ut.

Hur är att jag känner igen en person synonymt med att jag håller koll på alla som går ut och in? [rolleyes]


   
SvaraCitera

hahha vad fan[shake]


   
SvaraCitera

mera bra, för man får gå före i kön [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Det är mer pinsamt att jobba inom hemtjänst och vara ombud att gå till apoteket och köpa 4-5 mediciner för hemorrojder och underlivssalvor.

hahaha


   
SvaraCitera

Bryr mig inte. [smile]


   
SvaraCitera