Aviseringar
Rensa alla

Tycker du att du är mognare än andra i din ålder


Ämnesstartare

Ending Jon:

Annat (Du röstade på detta alternativ)

På ett annat medvetandeplan.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag borde kanske tagit Annat, men äsch.
Tror att jag kanske är lite mognare på vissa plan, men på andra är jag som ett barn. Det är så blandat. Jag tror att ser världen/livet lite annorlunda än många jämnåriga som jag träffat, vilket gör mig lite lillgammal på vissa sätt och otroligt omogen och naiv på andra.
När jag var yngre är jag dock helt säker på att jag var mentalt äldre än de flesta andra i min ålder, men nu känns det som att de kommit ikapp litegrann.

Jag undrar om alla under sin uppväxt/tonårstid/whatever ofta får höra att de är så mogna för sin ålder och att det är svårt att tro att de faktiskt är så gamla som de är?
Jag tycker ibland att det verkar som att alla hör det, men så kan ett flertal människor under en period säga att de aldrig fått höra det. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Annat (Du röstade på detta alternativ)

Jag är ungefär lika bitter och gnällig som pensionärer som skriver till insändardelen av lokaltidningar, men det känns inte riktigt som mognad.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Jag vet att jag har är lika "mogen" som resten i min ålder.
Jag hatar verkligen såna omogna fisar som tror att de är mognare än andra.. jävla cafébögande populistsvin är vad ni är. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Nope, nix, näe.

Jag är rätt omogen antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

På sätt och vis befinner jag mig fortfarande i mellanstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Eftersom jag är i min ålder så måste jag vara lika mogen som en i min ålder[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Överlag ja, då jag har mer livserfarenheter och kan förstå bättre i vissa sammanhang, sedan finns det väl sidor av mig som inte är mognare eller som till och med är omognare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag är mer känslomässigt mogen än mina vänner, men jag är inte mer logiskt mogen än dom.


   
SvaraCitera

Absolut inte. Det beror på i vilka sammanhang antar jag. Men jag är i stort sett kvar i kiss- och bajsåldern fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, alla jag umgås med är mogna på sitt egna sätt.


   
SvaraCitera