Aviseringar
Rensa alla

Tycker du att du luktar gott där nere?


Satrid:

Lukta i kalsongen!!!!!!!
Nej bara p-pillerna som är helkonstiga, samt oregelbunden mens och ägglossning... Ja alltså det är lite förvirrat där nere. Så lukten blir lite mysko

mm du kan ha infektion ändå kolla var rädd om dig 


   
SvaraCitera

Satrid: Kan känna doften på tåget och tänker vadfan... om folk bara visste vad det var som luktade

Om andra kan känna lukten på avstånd lär det vara något skumt.


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Zodd: Om andra kan känna lukten på avstånd lär det vara något skumt.

Vet inte om andra känner den... Kan ju inte fråga, för ingen vet ju riktigt hur en fitta luktar alla luktar olika


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

ditt bästa jag: mm du kan ha infektion ändå kolla var rädd om dig

Zodd: Om andra kan känna lukten på avstånd lär det vara något skumt.

Hahah sluta!! Denna tråd handlar inte om min lukt!!! Den handlar om våra, slutpratat om min ok:P


   
SvaraCitera

Blev tvungen att lukta på mina kalsonger nu. Det luktade inget speciellt.. Kände bara värme i lukten Ledsen Besviken..  Men det luktade inte äckligt iallafall


   
SvaraCitera

Satrid: Kan ju inte fråga

Men vore kul om du gjorde, "kan ni känna min fittlukt?" Galen

usch, nu blir jag äcklig.


   
SvaraCitera

Nej. Luktar jag så luktar jag inte särskilt gott. När mitt kön luktar som bäst så är doften närmast neutral.


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Zodd: Men vore kul om du gjorde, "kan ni känna min fittlukt?"

Har frågat kompisar om dem känner "Den skuumma lukten" Då säger dem nää, och då säger jag. Jaha för min vagina stinker, och jag kan känna det härifrån genom trosan, trosskyddet och jeansen 


   
SvaraCitera

Satrid: Har frågat kompisar om dem känner "Den skuumma lukten" Då säger dem nää, och då säger jag. Jaha för min vagina stinker, och jag kan känna det härifrån genom trosan, trosskyddet och jeansen

Du kanske har bra luktsinne?


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Stålröven: Men det luktade inte äckligt iallafall

Vad skönt!!! testa och lukta igen efter du sovit, då luktar du nog lite mer av det som inte luktar hmmmm


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Zodd:

Du kanske har bra luktsinne?

Ja så är det nog!!


   
SvaraCitera