Aviseringar
Rensa alla

Tycker du att invandrare har en skyldighet att anpassa sig till svensk kultur och vanor?


Ämnesstartare

shatter:

*förakt *så *förstår 
tycker inte du är rättvis, speciellt med tanke på att du knappt gör dig förstodd själv. 

ah men förstått stavas inte så så ditt in lägg räknas inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: förstodd

förstådd*

Haha. Förlåt, shatter. Men jag var tvungen Rodnar


   
SvaraCitera

Tjohej:

förstådd*

Haha. Förlåt, shatter. Men jag var tvungen Rodnar

Jag hade redan fixat det 🙁 bleh på dig som citerade mitt misstag innan jag hade redigerat klart Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

Jag hade redan fixat det 🙁 bleh på dig som citerade mitt misstag innan jag hade redigerat klart Ledsen

miss tag*


   
SvaraCitera

xxxx:

ah men förstått stavas inte så så ditt in lägg räknas inte 🙂

förstådd stavas det Galen men erkänner mitt misstag! och inlägg stavas det, argghhh alla dessa särskrivningar Gråter


   
SvaraCitera

xxxx:

miss tag*

det stavas inte miss tag, miss tag är en särskrivning! kolla upp det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Förresten, skulle någon kunna definera "svensk kultur"?

Villa, Volvo, Vovve. Röda kåkar med vita knutar. Köttbullar med potatismos.
Nej, men... Jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

förstådd stavas det Galen men erkänner mitt misstag! och inlägg stavas det, argghhh alla dessa särskrivningar Gråter

förot ll d å är in vandrare men försöker iaf lära mig svenska, de gör inte alla in vandrare, svenska under visningen är inte det bästa men de kan iaf försöka när dem ju är i svergie landets språk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: Jag hade redan fixat det 🙁 bleh på dig som citerade mitt misstag innan jag hade redigerat klart

Förlåt LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: *förakt *så *förstår  och då nämner jag inte ens dina grammatiken. "inte ens land" kan en inte skriva. 
tycker inte du är rättvis, speciellt med tanke på att du knappt gör dig förstodd själv.

Någon som är på tok för ung för att rösta... hoppas jag. Fast å andra sidan kan det ju vara en sån där "DURKA DURR" som inte har fullgod grundskoleutbildning och ska rösta på SDMycket glad

Eller snarare ett troll då alla felen är så uppenbara att dom känns avsiktliga...

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

FruLiten:
Förresten, skulle någon kunna definera "svensk kultur"?

Supa skallen av sig på helger. Vara obekväm i sociala situationer och klaga på vädret alla dagar förutom på sommaren. 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Förlåt LedsenHjärta

det är okej <3 men nu står det rätt i mitt inlägg iaf Galen och hittade ett annat fel du inte hittade 😉 tänkte först skriva "dina...." men bytte till "din...." fast bytte aldrig ord och, a, det blev fel 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

haha, omöjligt! vi har så många influenser här Galen midsommar är det enda jag kan kma på Rodnar

Svensk blond, blåögd tonåring och firar inte ens midsommar själv, tänk om jag skulle börja dividera om vad andra ska fira och inte. Det känns lite som att jag exempelvis skulle stå i mataffären och se till att andra människor bara köper mat som köttbullar och palt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: och hittade ett annat fel du inte hittade 😉 tänkte först skriva "dina...." men bytte till "din...." fast bytte aldrig ord och, a, det blev fel 🙁

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

det stacas inte miss tag, miss tag är en särskrivning! kolla upp det 

heter de staxas trodde di jjhette stacas med V?


   
SvaraCitera