Aviseringar
Rensa alla

tycker du det här är "okey" för att finnas ute på youtube?


Ämnesstartare

Kviq:

Vad är det äckliga? Sådär ser du också ut invändigt, lite fräschare bara.

Det äckliga är ju själva obduktionen självklart. Sånt här hör hemma i utbildningssyfte inte så att Radom folk kan se på youtube enligt mig, det är grovt och det är våldsamt om inget annat.

FreeWay89:

Det finns dessutom 18-årsinställningar. Det tycker jag räcker.

det viste jag inte ens att det fanns...

Sterd:

Tycker det är en jätteintressant video!

Ingemarsdotter:

. Fann det faktiskt väldigt intressant och fascinerande att se hur kroppen ser ut på insidan.

Kan tänka mig att det finns folk som tål och tycker faktiskt det är fascinerande att titt på sånt här. Men tycker du verkligen den hör hemma på youtube?, är den inte för våldsam? Tycker vidion själklart är bra i utbildnings syfte men inte på youtube.

internet:

tycker det är konstigt att den får ligga på youtube över huvud taget med tanke på hur mycket annat som inte får vara där.

ja precis.. den är ju grov


   
SvaraCitera
Åtta

Självklart ska det få finnas på Youtube. Finns ingen anledning till att den inte skulle det. Vill man inte titta på den så behöver man inte trycka på play. Det faktum att titeln är "Autopsy" bör kanske avskräcka de som tycker att det är läskigt att se kroppar.


   
SvaraCitera

Vilka hängpattar hon fick helt plötsligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

"Autopsy" bör kanske avskräcka de som tycker att det är läskigt att se kroppar.

nio åringa hanna kanske inte vet vad Autopsy är


   
SvaraCitera
Åtta

seniL:

nio åringa hanna kanske inte vet vad Autopsy är

Då undrar jag hur nioåriga Hanna sökt reda på den videon.

F.ö. är "tänk på barnen" ett argument som bör få användaren skjuten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Då undrar jag hur nioåriga Hanna sökt reda på den videon.

F.ö. är "tänk på barnen" ett argument som bör få användaren skjuten.

jag sökte inte på den utan jag sökte på förlossningar sen kom den upp.. såg inte att det stod obduktion så jag klicka mig in och blev totall äcklad


   
SvaraCitera

seniL:

är den inte för våldsam?

Där är ingen antydan till våld någonstans i den? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

jag sökte inte på den utan jag sökte på förlossningar sen kom den upp.. såg inte att det stod obduktion så jag klicka mig in och blev totall äcklad

För förlossningar är inte alls äckliga att titta på? Det kommer ut en liten blodig varelse ut ur en sönderspräckt fitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är okej att det finns videosar på när människor torterar och dödar djur, så kan det lika gärna finnas på människor som man skär upp.. ingen skillnad enligt mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Det kommer ut en liten blodig varelse ut ur en sönderspräckt fitta.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

seniL:

det viste jag inte ens att det fanns...

Jo det finns. Och det är fan en pina att länka videor till polare som inte har det. Ibland räcker det med en jävla sexscen från en film där ett bröst syns för att man måste ha den inställningen för att se.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

seniL:

Det äckliga är ju själva obduktionen självklart. Sånt här hör hemma i utbildningssyfte inte så att Radom folk kan se på youtube enligt mig, det är grovt och det är våldsamt om inget annat.

Vadå såklart? Det kan jag inte hålla med dig om. Kan fortfarande inte se det äckliga i den.

Och våldsamt? Var är det "våldsamma"? Det är en obduktion. Människan är redan död. Våldsamt hade det varit ifall hon fortfarande levt.

Var går gränsen? Är det ok att visa en video i utbildningssyfte när det kommer till gitarr-riff? Eller är det också våldsamt? Hur blir det en video där man styckar kött, i utbildningssyfte? Är det också fel?

Är du så känslig så är det kanske du som inte hör hemma på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Om det är okej att det finns videosar på när människor torterar och dödar djur

finns det sånt på youtube? alltså då menar jag inte spanka tjurtävlingar osv utan tortyr i renaste form?[chocked]

köttfärssås:

För förlossningar är inte alls äckliga att titta på? Det kommer ut en liten blodig varelse ut ur en sönderspräckt fitta.

tror dem flesta skulle hellre kolla på en förlossning än det där

Sterd:

Där är ingen antydan till våld någonstans i den?

jag tycker det går in i kategori våldsam framför allt grov

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kviq:

Och våldsamt? Var är det "våldsamma"? Det är en obduktion. Människan är redan död. Våldsamt hade det varit ifall hon fortfarande levt.

kanske jag som är känslig då. men jag finner det väldigt motbjudande...[sad]

Kviq:

Är du så känslig så är det kanske du som inte hör hemma på youtube.

jag brukar inte ens vara inne på youtube så mycket. går bara dit och söker någon låt i sånt fall.. sötte på det där och jaa jag är jättekänslig när det gäller "verkliga" bilder..

Kviq:

styckar kött, i utbildningssyfte? Är det också fel?

styckar människokött . svar ja..


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

seniL:

styckar människokött . svar ja..

Menade 'vanligt' kött. Om man tex vill veta hur man bör stycka en gris.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

tvivlar.


   
SvaraCitera