Aviseringar
Rensa alla

tycker du om din profil?


Ämnesstartare

Tilda1988:

hehe minns inte 😛 minns att vi kissade men inte att nån frågade¨nåt 😛

fan :Pp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

fan :Pp

hehe gör inte så mkt hade kommit ihåg honom omhan vad snygg så det bekräftar min tanke om honom


   
SvaraCitera

Tilda1988:

njaa har för mig att jag såg en bild på dig o du såg rätt vek ut...

Jag är sjukt snygg, plus att jag gått upp i vikt nu. du kanske skulle tänka på det också, ditt äsbarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

hehe gör inte så mkt hade kommit ihåg honom omhan vad snygg så det bekräftar min tanke om honom

[y]


   
SvaraCitera

Förut avskyde jag min näsa i profil, var övertygad om att den såg knölig ut, men jag vet inte om jag växt i den nu eller om det bara var inbillning från början, nu är den i alla fall rak och jag dör inte av att se mig själv i profil. Fast jag har en väldigt diffus haka i profil. Den är inte så fin [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunde varit värre, som vi positiva säger !


   
SvaraCitera

Från ena sidan, den andra ser jag helt sjuk ut på lols.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

gör ni det?

Min profil och jag är inte on good terms men det har inget att göra med att det är ovant. Jag har helt enkelt en förjävla ful panna i profil. Som tur är lägger jag håret över den så [party].


   
SvaraCitera

Ett tag fick jag för mig att min näsa såg helt intryckt ut i profil, men sedan kom jag på att det var min stora glasögon som fick det att se ut så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag är sjukt snygg, plus att jag gått upp i vikt nu. du kanske skulle tänka på det också, ditt äsbarn.

bra att du trivs med ditt utseende, tror inte nån annan gör det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar min näsa i profil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ut som en jävla jugge i profil [bigsmile]


   
SvaraCitera