Aviseringar
Rensa alla

tycker inte om att massa tjejer lägger upp utmanaande blider på sig själv här på um


Ämnesstartare

medan_man_kan:

de tjejerna tycker säkert inte att de är så snygga eftersom de behöver andras utlåtande.

Både san och falsk, en del vill antagligen bara ha bekräftelse, medan andra bara vill visa sig på styva linan och visa att man är en "stor flicka" och gör som man vill.
Hur som helst så kan man inte klamra dem för någonting eftersom hela vårt samhälle idag nära på kräver att unga snygg tjejer ska vika ut sig för att bli accepterade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men när killarna gör det så gillar du det va? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

men när killarna gör det så gillar du det va?

nej, att lägga ut lättklädda bilder av sig själv på internet tyder på låg intelligens


   
SvaraCitera
Gifted

Matilda1988:

varför gör ni det?

Det är väl trevligt att få en boost på självförtroendet av att höra att man är snygg (då de flesta killar tycker att de flesta tjejer är snygga).

Matilda1988:

nej, att lägga ut lättklädda bilder av sig själv på internet tyder på låg intelligens

Naivitet och oförsiktighet kanske...

folk borde lära sig att alla bilder som lagras digitalt kan i princip anses som om de kan hamna varsomhelst... att skaffa en blackmail-samling av bilder är ju rätt så trivialt om man inte sköter den digitala hygienen mycket noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Det är väl trevligt att få en boost på självförtroendet av att höra att man är snygg (då de flesta killar tycker att de flesta tjejer är snygga).

jä, förstår det, men det irriterar mig att folk inte har några spärrar längre utan blottar sig själva hursomhelst utan en tanke på vem som kan se bilderna. tjejer borde lära sig att inte vara så beroende av andras omdömen.


   
SvaraCitera
Gifted

Matilda1988:

men det irriterar mig att folk inte har några spärrar längre utan blottar sig själva hursomhelst utan en tanke på vem som kan se bilderna

Tja, men så är samhället idag... alla blottar sig för alla

Matilda1988:

tjejer borde lära sig att inte vara så beroende av andras omdömen.

Well... Definitivt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

alla blottar sig för alla

Åh, ALLA gör det då rakt inte. Det finns ännu en skara pålitliga (snygga) människor.


   
SvaraCitera
Gifted

SUKOF:

Åh, ALLA gör det då rakt inte. Det finns ännu en skara pålitliga (snygga) människor.

ah, alla generaliserar ibland... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar faktiskt bli ganska patetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Är du möjligtvis lite avis för att du inte har lika snygg kropp som dem som gör det?

Varför tror alla det så fort man påpekar att det är negativt att tjejer lägger upp fula nakenbilder på sig själva? Det tyder på låg intelligens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Jag tycker det är kul.

Måhända, men tänk på att varje gång du kommenterar en bild en tjej har lagt upp av sig själv så förstärker du hennes narcissitiska personlighetsstörning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Måhända, men tänk på att varje gång du kommenterar en bild en tjej har lagt upp av sig själv så förstärker du hennes narcissitiska personlighetsstörning.

Jepp, men jag känner inte dem ändå så... [cool]

Dessutom är det oftast under klotteravdelningen, så det är ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Åh, ALLA gör det då rakt inte.

Minns bilden på dig i Aftonbladet. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Minns bilden på dig i Aftonbladet. [rolleyes]

Ja, det var ju inte precis så att jag planerade att bli intervjuad naken. [rolleyes]


   
SvaraCitera