Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni att det är rätt att man åker på permbann för att man skapar Dubbelkonton???


Ämnesstartare

Vad är Issens problem har han inget bättre för sig än att söka efter folk hela dagarna :S

bring it on bitch


   
Citera
Åtta

Varför skulle det vara annat än rätt att dubbelkonton permabannas? Det är ju inte som att personen i sig bannas (om den inte gjort annan skit, eller skapat en miljon olika konton), utan bara dess dubbelkonton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

arför skulle det vara annat än rätt att dubbelkonton permabannas? Det är ju inte som att personen i sig bannas (om den inte gjort annan skit, eller skapat en miljon olika konton), utan bara dess dubbelkonton.

Jag syftade på att personen blir bannad från UM. Inte ett konto, utan personens IPadress.


   
SvaraCitera
Åtta

Angel eyes:

Jag syftade på att personen blir bannad från UM. Inte ett konto, utan personens IPadress.

Jaha. Det brukar man väl ändå inte göra, om inte användaren blivit bannad av andra anledningar. T.ex. om den uppkommit i 20 varningspoäng, hotat andra medlemmar, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jaha. Det brukar man väl ändå inte göra, om inte användaren blivit bannad av andra anledningar.

Ok, då är alltså Issen ute och cyklar alldeles ensam i skogen med sin lilla plan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel eyes:

Ok, då är alltså Issen ute och cyklar alldeles ensam i skogen med sin lilla plan.

HAHA


   
SvaraCitera
Åtta

Angel eyes:

då är alltså Issen ute och cyklar alldeles ensam i skogen med sin lilla plan.

Det vet jag inget om, då jag inte har en aning om vad det är du snackar om. Men om det är ett moderatorbeslut du önskar överklaga så ta det antingen med den moderator som utfärdat domen, eller någon av U (förslagsvis Thundercracker eller Tobbish).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Permban låter ju kanske lite överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick välja vilket konto jag vill ha kvar när jag blev påkommen, det var dock av Danling och jag visste inte ens att jag hade två konton. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Jag fick välja vilket konto jag vill ha kvar när jag blev påkommen, det var dock av Danling och jag visste inte ens att jag hade två konton. :p

Det fick inte jag, om jag fick bestämma så skulle jag skita i Angelbajs och behålla Spindelnätaren men icke sa nicke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Jag fick välja vilket konto jag vill ha kvar när jag blev påkommen, det var dock av Danling och jag visste inte ens att jag hade två konton. :p

Blir det så även om det är någon annan familjemedlems konto?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Blir det så även om det är någon annan familjemedlems konto?

Ja tydligen för jag sa till Thunder att Spindelnätaren var min syster eller något men det köpte han inte för fem öre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel eyes:

Det fick inte jag, om jag fick bestämma så skulle jag skita i Angelbajs och behålla Spindelnätaren men icke sa nicke

Fnizz, beror väl på vem som ser att man har dubbel. 🙂

Srbija:

Blir det så även om det är någon annan familjemedlems konto?

Det vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel eyes:

Ja tydligen för jag sa till Thunder att Spindelnätaren var min syster eller något men det köpte han inte för fem öre

Det är inte ett bra system de har. Det var så jag blev bannad från Flashback, fast båda kontona var i och för sig mina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det är inte ett bra system de har. Det var så jag blev bannad på flashback, fast båda kontona var i och för sig mina.

Mmm, tänk om man är en familj på 8 ungdomar och bara 1 ungdom får sitta på ungdomar.se det känns ju lite orättvist


   
SvaraCitera