Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni att jag fattar rätt beslut?


Ämnesstartare

Kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har väntat nog länge och den slutar inte att växa.

Ok, då är det nog lika bra att dra fram lämpligt tillhygge för djurets bästa.


   
SvaraCitera

ser ej så nice ut för musen[sad]


   
SvaraCitera

så ja, om hon ändå är gammal och du tror hon snart kommer dö i vilket fall är det rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nog dags för musen att gå hädan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla upp lite med en smådjursveterinär innan du bestämmer dig? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så ja, om hon ändå är gammal och du tror hon snart kommer dö i vilket fall är det rätt

Paranormal_Cannabis:

är nog dags för musen att gå hädan[sad]

Jag tror det, har även pratat med andra musuppfödare och de stödjer mig i mitt beslut. [sad]

Zeppelin:

Kolla upp lite med en smådjursveterinär innan du bestämmer dig? [sad]

Har varit i kontakt med blå stjärnans expertavdeling, tyvärr så känner jag att jag kan mer om möss än dem (det råder stor brist på kunskap när det gäller möss bland veterinärer) och de sa bara att jag skulle ge Baytril, vilket jag redan har gjort, eller operera. Chansen att hon skulle överleva en operation är försvinnande liten och om hon gör det så är det nästan helt säkert att det kommer tillbaka. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag tror det, har även pratat med andra musuppfödare och de stödjer mig i mitt beslut. [sad]

mm jag tror att det är rätt beslut, finns ju risk för att hon bara lider tillslut av det annars[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

mm jag tror att det är rätt beslut, finns ju risk för att hon bara lider tillslut av det annars

Ja, det tror jag också.

ChickiBull:

[cry]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

[sad]

Är ledsen för din å musens skull [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är hon död. [sad] Det gick fort och smärtfritt, hon behövde inte lida... Lilltjejen. [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att hennes burkamrat ser så ensam ut, tycker synd om henne. [sad] Men hon ska få nya kompisar imorgon, ska flytta henne till en annan musflock och flytta en mus från den flocken till en egen bur (efter som att hon är dräktig och de andra i den flocken är 9v gamla busungar, hon får ingen lugn och ro) så får hon sitta ensam ett tag istället, sen får någon av hennes ungar stanna och hålla henne sällskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle avliva.
[sad]


   
SvaraCitera