Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni att killar ska ha magrutor?


Reeeetooo: Slutade träna mage, bulkade tills dom försvann.

Åh fan.


   
SvaraCitera

Killar som har det får definitivt pluspoäng hos mig! En deffad överkropp är skitsexigt, tycker jag


   
SvaraCitera

Jag gillar det  Glad Men killen får har någon slags tränad mag, för jag gillar tränade killar


   
SvaraCitera

jag tycker dom ska ha en bong


   
SvaraCitera

Lite överskattat kan jag nog tycka. 


   
SvaraCitera

Skulle inte vilja ha, tkr dt ser jättefult ut, likaså andra muskler. 


   
SvaraCitera

man ska för att få pluspoäng hos mig ha en platt mage och det gör inget om det är lite definition på musklerna 
jag säger som den här bilden :
347jr87.jpg


   
SvaraCitera

qazedctgb:
man ska för att få pluspoäng hos mig ha en platt mage och det gör inget om det är lite definition på musklerna 
jag säger som den här bilden :
347jr87.jpg

"sloot"

"phaggot"

:- P


   
SvaraCitera

Om det går, gärna för mig (: 


   
SvaraCitera
Kudhos

Saknar mina, men aja. Bulkin' 

tycker det är snyggt på muskliga killar. Proportioner.  Jättesmal med magrutor är lika imponerande som stora bröst på en tjock brud. 


   
SvaraCitera

det är fånigt när de behandlas mer som ett huvudsakligt mål än en bieffekt av annan styrketräning

man gymmar för att försvara sin kvinna från drakar och troll, inte för att få en viss sorts jävla mage


   
SvaraCitera

Nu tillhör jag dom som aldrig satt min fot på ett gym och föredrar också en tjej som håller sig borta från gym utan istället sportar och är allmänt aktiv ute i naturen så mitt svar är NEJ. 

Såg på Det Största Äventyret i TV4 i går kväll och har fått en enorm lust att åka till Nepal och Himalaya och vandra.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Nä, hade jag haft så mycket fritid så hade jag antagligen vart arbetslös.


   
SvaraCitera

Kudhos: tycker det är snyggt på muskliga killar. Proportioner. Jättesmal med magrutor är lika imponerande som stora bröst på en tjock brud.

😀


   
SvaraCitera

S3ON:
Skulle inte vilja ha, tkr dt ser jättefult ut, likaså andra muskler. 

Håller med!


   
SvaraCitera